Vorige week was Wim - de man van Nelleke - jarig en onderstaande kaart heb ik voor hem gemaakt.
Ik hoop dat Wim de kaart ontvangen heeft.
Mannenkaarten maken vind ik - net als velen onder ons - best lastig.
Gelukkig weet ik dat Wim kippen houdt, dus heb ik op mijn pc naar kippenplaatjes gezocht.... en gevonden. De kippen op de 1e kaart zijn van ZigiDesign Studio.
De 2e kaart is een hele tijd terug naar Wim gegaan, maar stond nog in het mapje 'nog te plaatsen'.
De kip op deze kaart is van DigitalCurio.
Ik ben nog steeds niet echt handig in het zoeken van designpapier bij gekleurde plaatjes, daarom heb ik bij beide kaarten alleen cardstock gebruikt.
Bij Carlin's Kaartenparadijs vragen ze deze maand veren; beide kaarten voldoen aan deze 'eis' 😉.
Morgen ben ik er al weer met een kaart voor het Mirtillamenteblog én voor het Kleuren met Potlodenblog.
Graag tot morgen.


