Hier ben ik weer met 2 dieptekaarten.
Ik had op Etsy zulke leuke ballerina's gekocht en vond dat deze heel geschikt waren voor dieptekaarten.
Beide ballerina's zijn van Dream CafeArt.
De eerste ballerina is eind april naar de jarige Marjan gegaan.
Zoals jullie wellicht zien is de lay-out van deze dieptekaarten dezelfde als die van de Benner Sennen.
Je kunt in de software van de Silhouette zowel met de afbeelding als met de lay-out lekker schuiven en draaien, zodat de afbeelding goed tot zijn recht komt.
Ik doe sinds 2012 (met tussenpozen) mee met Kanjerpost en deze maand mocht ik een kaart maken voor een meisje dat van muziek en dans houdt. Naar haar is de tweede ballerina gegaan.
Tegelijkertijd met deze ballerina kaarten heb ik een hele serie dieptekaarten gemaakt. Om jullie niet te overladen met deze kaarten, zal ik ze gedoseerd posten 😆. Voorlopig heb ik genoeg dieptekaarten gemaakt. Nogmaals een leuke techniek vooral als je inspiratie op een dieptepunt zit...... maar niet te vaak en ook niet te veel 😉.
Vanmiddag komt mijn zus Jolande.
Sinds het overlijden van Martin vind ik alleen eten vaak een dingetje. Ik eet bij de TV 😣..... iets wat wij vroeger nooit deden. Maar om in je eentje aan tafel te zitten vind ik nog steeds lastig.
Daarom zijn Jolande en ik een 'kookclubje' begonnen...... van 3 personen 😂. Jolande en haar man Gert en ik. We proberen 1x per maand samen te koken en dan maken we vaak gerechten die we nog nooit gegeten hebben én elke keer een andere keuken. Jolande en ik koken en Gert komt tegen half 6 onze kant op om gezellig aan te schuiven.
We hebben al India - Griekenland - Italië - Zanzibar 🥰 - Turkije - Midden-Oosten bezocht.
Vandaag is Suriname aan de beurt. We gaan Roti maken.... het water loopt me nu al in de mond 😂.
Fijne maandag en tot een volgende kaart.


