Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label Gerda's Hobbyshop. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Gerda's Hobbyshop. Alle posts tonen

donderdag 20 december 2018

MHH-challenge 5 - Alles Mag!

goede morgen allemaal!

Het is de 20e van de maand dus weer tijd voor een nieuwe challenge.
De winnaars van challenge 4 kunnen jullie HIER vinden.

December is voor velen van ons een drukke maand, dus gaan we deze maand geen moeilijk thema kiezen.
Het thema van de challenge is derhalve
ALLES MAG.

Beide winnaars en een aantal toppers van challenge 3 hebben een kaart/creatie gemaakt en vandaag laat ik jullie de bijdrage van Jantine zien.
Jantine was afgelopen maandag 12,5 jaar getrouwd en dit hebben ze zaterdag jl. gevierd. Na afloop kregen de gasten dit super leuke presentje mee naar huis:
 
 Jantine heel erg bedankt voor je schitterende bijdrage.

Ik heb een verjaardagskaart voor jullie.
Afgelopen vrijdag was Nicolette jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt:
Ik heb de kaart weer met mijn Cameo gemaakt; met behulp van de print&cut functie.
Het bestand is van Jolande van Cards2Love. Wel heb ik (eigenwijs als ik ben) een paar kleine veranderingen aangebracht.

Omdat het vandaag mijn 62e verjaardag is, zijn er deze keer weer 3 prijzen te winnen.
De winnaars worden via random bepaald en dit is wat er gewonnen kan worden:

1. Een stansenset van X-Cut

      

2. Een stempelset van Marij Rahder


3. Vijf vellen met afbeeldingen van Gerda's Hobbyshop


Om in aanmerking te komen voor deze prijsjes moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge 😄....

De winnaars mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 7.
Omdat dit een 'alles mag' challenge is, heb ik alleen deze challenge een maximum van 3 inzendingen ingesteld.

De challenge loopt tot en met 15 januari 23.55 uur.
De winnaars zullen 18 januari bekend gemaakt worden.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.

Heel veel succes!