In januari is mijn kaart voor Berend in de GD-top 4 bij Cheerful Sketches belandt en dan word je uitgenodigd om gastdesigner te zijn bij een volgende challenge. De 1e reminder van de maandchallenge wordt altijd verzorgd door de gastdesigners. Ik kreeg van Geesje een prachtige sketch en de schattige digi van Polkadoodles Winnie Celebrations 2 - Surprise Gift opgestuurd. Ik vind de digi's van de Winnie collecties altijd heerlijk om in te kleuren.
Vorige maand was Wilma jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Winnie heb ik weer ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden en voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Haar: C390 (Derwent Coloursoft) 143-157 199
Huid: 189-190
Jurk en bloem: 115-188 143-157
Schoenen: 143-157 199
Cadeau: C390 (Derwent Coloursoft) 108-188
Het designpapier komt uit een oude paperpad van BasicGrey. Ik heb een giga voorraad verschillende paperpads 6x6 van BasicGrey, maar bij heel veel paperpads zitten nog maar 3 of 4 velletjes in. Dus heb ik me voorgenomen deze velletjes op te maken. Wat er nog aan snippers over is na het maken van de kaart gaat bij het oud papier..... behalve de effen velletjes; die hou ik apart. Op deze manier hoop ik een beetje overzicht te krijgen van wat ik allemaal nog heb. Het begin is er... nu nog tig blokjes te gaan 😁.
De bloemen- en takjesstans komen uit het bekende 'stansenbakje'. De fishtailstans is van Crealies.
Het lint komt uit mijn onuitputtelijke Actionlintenvoorraad.
De tekst heb ik in LibreOffice gemaakt en uitgestanst met een stans van Crealies.
Challenges:
Vandaag bestaat mijn blog 15 jaar 🤩. Wat zijn er in die 15 jaar fijne contacten ontstaan. Zo mooi dat onze gezamelijke hobby zo verbindend kan zijn. Iets om dankbaar voor te zijn vind ik 🥰.
Het komende jaar ga ik hier van tijd tot tijd aandacht aan besteden. Hoe? Dat gaan jullie nog zien 😊.
Fijne dag allemaal en graag tot een volgende kaart.









.jpg)




