Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label Rompertjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Rompertjes. Alle posts tonen

vrijdag 4 februari 2022

Rompertjes

 Trouwe volgers weten inmiddels dat ik graag stoei met mijn Silhouette Cameo. Vaak worden er kaarten of creaties van papier mee gemaakt. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Wat ik ook superleuk vind om te doen, is rompertjes en t-shirtjes bedrukken met Flex of Flock. Ik heb al heel wat rompertjes en t-shirtjes gemaakt; vooral voor de kleinkinderen, maar ook voor neefjes en nichtjes. Ook komt het regelmatig voor dat Niels, Leonie of Michelle vragen of ik tijd en zin heb om een rompertje of t-shirtje te bedrukken. Zin heb ik (bijna) altijd...... tijd vaak minder 😏.

Vandaag wil ik jullie graag een paar rompertjes laten zien.
Dit zijn de eerste rompertjes die ik een paar jaar geleden gemaakt heb.
Een aantal rompertjes heeft Casper (en later Floris) gedragen en de rest waren kraamcadeautjes voor deze en gene.

Vorig jaar was een collega van Michelle zwanger en zij wilde graag een toepasselijk cadeautje.
De functie van Michelle (en haar collega) is Personal Lounge Assistent (PLA).... dus uiteindelijk kwamen we uit op dit rompertje:
Het is een 'aangepast' KLM-embleem in de KLM-kleuren; het oranje van Baby zit de KLM-sjaal die de dames dragen. Het rompertje was een groot succes, want ik heb inmiddels al 3 variaties gemaakt. Niet altijd even makkelijk om het KLM-embleem verwerkt te krijgen in de afkortingen van verschillende afdelingen. Ik vond 2 variaties minder geslaagd, omdat het vrij lange afkortingen zijn.
Deze PLA-versie vind ik het meest geslaagd.

Vorige maand vertelde Michelle dat haar bevriende lesbische echtpaar uit Haarlem zwanger was. Het is een ontzettend leuk stel met enorm veel gevoel voor humor. Of ik een rompertje wilde maken. Michelle had al een idee en dat hebben we samen uitgewerkt tot dit rompertje:
Zowel de collega als de vriendinnen waren blij verrast met het rompertje.

Voor de geboorte van Berend heb ik deze rompertjes gemaakt:
Niels is een groot fan van de band Slipknot en vroeg of ik het embleem van de band kom verwerken op een rompertje. Het was ff puzzelen, maar het resultaat was erg leuk..... Berend amper een maand oud in een Slipknot-rompertje 😂. 

Tot zover de bedrukte rompertjes. 
Binnenkort zal ik de t-shirtjes laten zien die ik voor Casper en Floris gemaakt heb.

Zondag ben ik er (al) weer.... met een aantal verjaardagskaarten én de reminder voor de lopende MHH-challenge.

Tot dan!