Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label DigiStampBoutique. Alle posts tonen
Posts tonen met het label DigiStampBoutique. Alle posts tonen

maandag 26 maart 2012

Hiep Hiep Hoera.....

(Voor mijn 1e bericht van vandaag, graag even naar beneden scrollen)

Allereerst wil ik Irene van harte feliciteren, want vandaag is ze 60 jaar geworden; een uitstekende reden om voor haar een speciale verjaardagskaart te maken. 
Na wat gemopper en gebrom.... even diep ademhalen en opnieuw beginnen, is er onderstaand 'boekje' uitgerold.







Het patroon heb ik uit Hobbyjournaal 64 gehaald en een beetje aangepast.
De digi's zijn van DigiStampBoutique uit de Louie serie en weer ingekleurd met Derwent. 
De tekstdigi's zijn van Create with TLC. 
Het designpapier is van Basic Grey - Two Scoops. De ronde vorm van de kaart heb ik uitgesneden met de Silhouette, evenals de 'bladzijden' van het boekje.
Wat ik verder gebruikt heb:
Vlinders: Creatables MD
Bloemen: voorraaddoos
Takjes: Floralpunch NS
Dewdrops: voorraaddoos
Stippen: perlenpennen groen-geel-roze-blauw
Om de details beter te kunnen zien, kun je op de foto klikken zodat deze vergroot wordt.

Graag wil ik deze kaart mee laten doen aan de volgende challenges:
*EKEF: ronde kaart en stippen (dewdrops, perlenstippen op de diverse 'bladzijden' en MFD o/d achterkant)
*CropStop: shaped card.
*Dutch Dare Card Challenges: cute and cuddly

Blogvriendinnen dat was het voorlopig weer. 
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige blogberichten en tot een volgende keer.
xxAngela