Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 3 februari 2019

2e Reminder MHH-challenge 6 - Nieuw Begin!

goede morgen allemaal!

Wat vliegt de tijd toch, vinden jullie ook niet?
De weken vliegen voorbij. 
Inmiddels is het  alweer 3 feburari en dus tijd voor de 2e reminder van de lopende challenge Nieuw Begin.

Vandaag wil ik jullie de GDT-bijdrage van Colinda laten zien.
Colinda heeft een schitterende babykaart gemaakt:
Zoals we van Colinda gewend zijn, heeft ze de stempel afgedrukt op kraftkarton en weer prachtig ingekleurd met kleurpotloden; een techniek die zij als geen ander geweldig goed beheerst. 
Colinda super bedankt voor deze schitterende GDT-bijdrage.

Zelf ben ik deze week helemaal niet aan knutselen toegekomen, dus moeten jullie het met een 'oudje' doen. Het is een trouwkaart die ik jaren geleden gemaakt heb voor een collega van manlief.
De digi is van Karen's Doodles 'Here comes the Bride' en het DP 'Wedding' is van Kars..... volgens mij bestaan beiden inmiddels niet meer...

De challenge loopt tot en met 15 februari 23.55 uur en jullie kunnen je inzending HIER linken.
Ik ben heel benieuwd naar jullie inzendingen.
Heel veel succes.

7 opmerkingen:

  1. Leuke reminder van Colin.
    Maar jou oudje mag gerust nog eens gezien worden.

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reminderkaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit hier helemaal te blozen, dank je wel!!
    Wat een blij koppel op je prachtige kaart, mooi met de glitter accenten en een romantisch kantje!
    Een gezellige zondag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu de lange maand januari voorbij is zal de tijd nog sneller gaan Angela...
    Wat een prachtige reminders!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie reminders! Ik heb er al weer twee klaar! Binnenkort zal ik ze linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je oudje is een super kaartje hoor angela, maar die stempel van colinda trekt mijn aandacht wel heel erg
    wat een leuke is dit.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaartjes en je oudje mag er zeker nog zijn, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela