Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 18 februari 2019

Winnaar en toppers MHH-challenge 6 - Nieuw Begin

goede morgen allemaal!

Vandaag is het weer tijd om de winnaar en de toppers bekend te maken van de challenge 
'Nieuw Begin'.
Grappig om te zien dat het nieuwe begin toch het meeste geassocieerd wordt met geboorte, want verreweg de meeste inzendingen waren babykaartjes..... de een nog mooier dan de ander.
Gelukkig waren er ook andere prachtige 'nieuwe beginnen' zoals samenwonen/huwelijk, nieuwe woning/verhuizen en nieuwjaar. Al met al bijna 30 inzendingen...... heel erg bedankt allemaal voor jullie schitterende inzendingen.

En dan nu de winnaar.
Mr Random heeft bepaald dat de winnaar van de stansen is geworden :

Carla
met deze prachtige babykaart:

Carla van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Je mag deze badge meenemen voor je blog:

Zou jij je adresgegevens willen doorgeven dmv een berichtje via het contactformulier in de zijbalk, dan komt het prijsje zo snel mogelijk naar je toe.
Als je wilt mag je voor challenge 8 gastdesigner zijn. In dat geval graag even vermelden in het berichtje :).

Het was weer een hele klus om een lijstje met toppers samen te stellen.
Op alfabetische volgorde zijn dat:

Ans met deze schitterende babykaart:

GerJanne met deze prachtige nieuwe woning kaart:

Sarah met dit fantastische babykaartje:

Tina heeft deze geweldig mooie nieuwjaarskaart gemaakt:

Wilma maakte dit lieve kaartje voor haar neef die gaat samenwonen:

De ene kaart nog mooier dan de andere! Schitterende kaarten dames!
Van harte gefeliciteerd met jullie topnotering.
Deze badge is voor jullie :).
Als jullie willen mogen ook jullie gastdesigner zijn bij challenge 8. In dat geval graag ff een berichtje via het contactformulier in de rechterzijbalk.

Dat was het voor vandaag.
Woensdag ben ik er weer met de nieuwe challenge.
Allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke reacties en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne maandag gewenst.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, gefeliciteerd allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top sta,dank je wel! Ik ga een berichtje sturen voor GD!
    Gefeliciteerd aan de andere dames! Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations to the winner and to other top picks, thank you for also picking my card!
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan alle andere dames! Angela, bedankt dat je mijn kaartje als een topper koos! Ik ga je mailen wat het GD betreft. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Carla en de andere dames !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super, ik heb gewonnen.
    Dankjewel Angela.
    Aan alle toppertjes mijn felicitaties, stuk voor stuk hele mooie kaartjes.
    Ik stuur je een mailtje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela