Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 4 februari 2019

Birthday Wishes!

goede morgen allemaal!

Waarschijnlijk heeft een aantal van jullie deze kaart al gezien op het blog van Creative Sketchy Girls, want daar was het gisteren tijd voor de reminder voor de lopende sketch challenge.
Omdat ik met DEZE kaart in de top 3 stond, mocht ik voor de nu lopende challenge gastdesigner zijn.
Ik kreeg van Lisbeth een digi van de sponsor SheepSki Designs en de sketch doorgestuurd. Toen ik de digi zag schrok ik wel ff..... hoe kleur je deze in hemelsnaam in; met name de haardos leek me lastig. Eenmaal aan het kleuren kreeg ik er écht lol in.... een uitdaging die mij beter af ging dan verwacht.
Dit is de digi:
en dit is wat ik er van gemaakt heb:
Butterfly Girl heb ik ingekleurd met alcolholmarkers (Copic-Promarkers-Twinmarkers) en FaberCastell kleurpotloden. Grote vlakken zoals de huid vind ik lastig met markers, dus die doe ik met kleurpotloden. Ook het haar heb ik grotendeels met kleurpotloden gekleurd. De rest is met markers gedaan.
Het designpapier komt uit een hele oude paperpad van Prima Marketing. Dit DP heb ik gemat op donkerrood cardstock van HobbyKarton. De tekst is naar een idee van MFT en heb ik met de Silhouette in de print&cut functie gemaakt. De kaart is verder afgewerkt met een vlinder en hoekjes (bewerkt met glitterglue) en met plakparels.
Het toeval wilde dat de dochter van onze mantelzorgers zaterdag 40 geworden is en ik vond deze Butterfly Girl wel heel geschikt voor een verjaardagskaart met een knipoog..... ssttt niet verder vertellen Elfa is 40 geworden :)

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en dank voor alle reacties telkens weer!
Net als zovelen lees ik ze met veel plezier.
Allemaal een heel fijne maandag en graag tot een volgende keer.

29 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je even niet wist hoe je dit ging doen, maar hij is erg mooi geworden. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw Angela, wat heb jij dat plaatje TE mooi ingekleurd zeg!! Ik mag daar binnenkort ook GD zinnen kreeg hiervoor ook een plaatje maar gelukkig niet zo’n moeilijke dan deze van jou! Ik zag deze van jou en dacht...help!! Jij hebt er een supermooie kaart van gemaakt,ook de sketch is super!! Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just beautiful Angela and I love the image and the design!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je even moest slikken...kleur heel veel maar denk dat ik met deze digi ook moeite zou hebben. Maar het is je goed gelukt er iets moois van te maken...wel weer leuk om zo iets te kleuren waar je anders nooit aan zou beginnen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je dat goed gedaan, met zo’n digi zou ik met m’n handen in m’n haar zitten ��. Mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie digi. Kan me voorstellen dat je het lastig inkleuren vod, maar het is je erg goed gelukt om het prachtig in te kleuren. Zelf vind ik de haren ook altijd lastig inkleuren en vooral als ik zie dat er geen lijnen staan. Knap gedaan van je.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart voor haar! Het inkleuren heb je prachtig gedaan. Ik vind grote oppervlakken ook lastig met markers, heb dat toevallig gisteren zitten doen. Maar zoals jij het deed is het erg mooi!Ook het haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super hoe je deze ingekleurd hebt, echt geen evidente digi!
    dankjewel dat je gastdesigner wou zijn!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooi kaart , mooie kleuren en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, helemaal geweldig zoals je deze dame ingekleurd hebt Angela, dat doe ik je niet na. Leuk zoals je hem gebruikt hebt voor de verjaardagskaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Angela.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel knap gedaan hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Angela this is amazing. You have coloured this image so beautifully. It is really awesome. I adore the colour palette you have used.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hoe je dit gekleurd hebt!!! En dan nog zo'n mooie kleur papier bij het haar....ik vind het helemaal geweldig!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou het is je goed afgegaan je hebt een prachtige kaart gemaakt. Welke lettertype heb je gebruikt in de silhouette, vind ik mooi.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart schitterend gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is je heel goed gelukt om de digi mooi in te kleuren, maar ik kan me voorstellen dat je even dacht van hmmmmm lastig.
    De kaart is prachtig en leuk dat hij gelijk van past komt voor de jarige Elfa.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja, dan breekt het zweet je uit hè!!
    Mijn idee is dan ook meestal "gewoon beginnen".
    Je kaart is héél mooi geworden.
    En het haar, wauw, knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik kan me je reactie voorstellen Angela, het is ook niet zo mijn stempel , maar je hebt er wel een hele mooie kaart van gemaakt.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gedaan Angela! Ik zou ook geschrokken zijn van die stempel maar je hebt het echt heel knap gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je supermooi ingekleurd,vooral de haren zijn erg mooi.Je hebt prachtig papier gebruikt en alles weer heel leuk gemat,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik denk dat wij ook wel even zouden schrikken van deze digi haha. Maar wat heb jij deze digi fantastisch ingekleurd, complimenten!!
    Je hebt er een mooi verjaardagskaartje van gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Angela! Wat zijn de haren SCHITTEREND ingekleurd, ik zou dat niet kunnen hoor, een groot compliment daarvoor!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt haar prachtig ingekleurd en een mooi passend kapsel gegeven. Vind ook dat je zo'n leuke mal gebruikt om haar uit te snijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wow you did a fabulous job of this image Angela, love the hair.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love the colouring on this one. Thanks for joining us over at Colour Crazy Challenge and good luck.

    - Hanna, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow. How fabulous is this birthday card. Love your coloring on this fun image and the details you added to make it extra special. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Just perfect for the Challenge! Great project! Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy. Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of
    luck with your entry.

    Alina T DT for http://aperfecttimetocraft.blogs
    pot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela