Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 7 februari 2019

Kerstkaart 5.2019

hallo allemaal!

Op deze kerstkaartendonderdag wil ik jullie een CAS-kaart laten zien..... tenminste ik vind zelf dat ie CAS is 😄.
De digi is van Karen's Doodles en is weer een keertje ingekleurd met FaberCastell kleurpotloden.
De rand en de pluim van de muts heb ik bewerkt met Liquid Appliqué. De neus, armpjes en beentjes van de kerstboom zijn bewerkt met groene glitterglue. Na het kleuren en bewerken heb ik de afbeelding gestanst met een stans van Crealies. Dezelfde stans heb ik aan de buitenkant overgetekend op roestrood cardstock en uitgeknipt en er vervolgens de afbeelding opgeplakt.
Als achtergrond heb ik een embossingmal van Action gebruikt. Het leuke aan deze mal is dat ie stanst en embost tegelijk.
De tekst heb ik weer in een tekstverwerkingsprogramma gemaakt en uitgestanst met een stans van Aurelie. De banner is van MFT.

Allemaal weer super bedankt voor jullie leuke reacties op mijn uilenkaart!
Een heel fijne donderdag gewenst.... ik tuf zo naar Apeldoorn om samen met Leonie de nieuwe kamer van Casper te behangen. Casper wordt volgende maand 4 en krijgt een 'echt bed', omdat hij niet meer in zijn peuterbedje past. En bij een nieuw bed hoort een nieuw behangetje😃.
Tot later.....

 

31 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met die superleuke kerstboomdigi. Echt een kaartje waar je vrolijk van wordt.
    Je verjaardagskaart met de wijze uil is ok een echte beauty!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke digi is dit op je kaart!!
    Heb er ook nog heel veel van Karen Doodles zal ze weer eensopzoeken want ze zijn echt heel leuk!!
    Veel succes met het behangen, liefs Annemarie en merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow , wat een leuke digi heb je gebruikt op je kaart.
    Succes met behangen.

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waat een leukerd Angela, de vrolijkheid spat van het scherm af. Ik vind je kaart helemaal Cas hoor.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig samen behangen, andere manier van creatief met papier....
    Je kaart is heel mooi en Cas, vind ik ook. Heb een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat een liefje, de kerstboom.
    Heel schattig kaartje maakte je ermee.
    Succes met behangen, je hebt gelijk, als je 4 worst en een nieuw bed krijgt hoort daar wel een nieuw behangetje bij natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, zo leuk, die dansende kerstboom ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart geweldig die dansende kerstboom
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card, love that image! Beautiful design with the lovely embossed background. Thanks for joining us at CASS this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, volgens mij CAS! Maar zo leuk met die sterrenachtergrond!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje en wat een leuke digi! Je hebt hem mooi gekleurd en de kaart mooi bewerkt met al die sterren! Fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem ook cas .....en niet alleen dat maar ook nog eens superleuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een grappig stempeltje, heel leuk !
    Mooi kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, wat een vrolijkerd Angela. Toffe kaart. Succes met behangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk CAS kaartje!
    Het behangen is vast gelukt..
    Lieve groet,
    Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk en gezellig kaartje
    fijn dat je weer meedoet met de lopende challenge van deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so lovely Angela. He does look a Happy Christmas Tree!!! I love the embossed background as well sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke vrolijke kaart, grappig plaatje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kasrt Angela. De digi is heel erg mooi. Mooi ingekleurd ook. Leuke achtergrond met de sterren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezelligheid dit vrolijke kaartje!! Zo'n leuke digi met zijn mooie glitterneus!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super geinig CAS kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf deze digi en je kaartje vind ik ook CAS
    maar wel een hele leuke Angela!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi dit CAS kaartje Angela...
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als dit geen CAS kaart is dan weet ik het niet meer, heel leuk gedaan Angela!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart Angela, wat heb je een leuke digi gebruikt, ook je achtergrond is heel erg leuk. Ik hoop dat het behangen geslaagd is..
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuk grappig plaatje heb je gebruikt,mooi ingekleurd ook Angela!
    Mooi geembost, kortom een toppertje!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a cute and fun image. Love it.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge. Happy crafting! Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, die is zo leuk!! Ik vind hem ook CAS ;-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie vrolijke kerstkaart Angela. Een vrolijke digi en leuke sterrenachtergrond. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela