Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 5 februari 2019

Happy Birthday!

hallo allemaal!

Vanavond eindigt challenge 152 bij Sweet Sketch Wednesday.....en daar wil ik graag de verjaardagskaart voor mijn jongste broer aan mee laten doen. Het is een kaart met hindernissen geworden..... 
Toen ik vorige week woensdag de sketch zag bij SSW, wist ik gelijk welke kaart ik zou gaan maken. Spullen bij elkaar gezocht en aan de slag..... ware het niet dat er de hele week telkens van alles tussen kwam, waardoor ik maar niet opschoot met mijn kaart.
Maar uiteindelijk..... minder dan een uur voor sluitingstijd heb ik mijn kaart af en dit is 'm geworden:
De digi is van Beccy's Place en daar hoort de tekst 'If we get wiser as we age, shouldn't you be a genius by now?' ook bij, maar de tekstdigi paste niet bij de sketch. Dus ben ik zo vrij geweest de tekst in een tekstbewerkingsprogramma na te maken. De tekst is dus bedacht door Beccy!
De verbaasde uil heb ik deze keer ingekleurd met promarkers  en ik moet zeggen dat ik (als beginnend kleurder met markers) best tevreden ben over het resultaat. Ik weet dat het nog stukken beter moet, maar het begin is er. Marjan deed me onlangs een tip aan de hand om een copic workshop van Kit&Clowder te gaan doen..... als mijn doosje tijd is aangevuld, zal ik dat zeker gaan doen 😊.
Verder heb ik DP gebruikt van PrimaMarketing - Melody en stansen van Crealies.

Challenges:
Graag wil ik jullie bedanken voor de ontzettend leuke en lieve reacties op mijn Butterfly Girl kaart!
Nog een heel fijne avond en graag tot een volgend blogbericht.

24 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje met een hele wijze tekst!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, beginnend kleurster en dan zo'n mooi gekleurd digi! Ik vind hem helemaal top! De kaart is ook leuk en die tekst, ik vind hem geniaal!! Fijn dat je nog op tijd was voor de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart.
    En nog net op tijd af!

    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart Angela!!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is just perfect, thank you for playing along with us at SSW2.
    Anne - SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You have done a fantastic job colouring the image Angela, the owl looks wonderful! I love the overall design of the card too, particularly the way you've added the sentiment on the large banner at the top. Fabulous choice of patterned paper, it all coordinates perfectly.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a sweet and beautiful image. Wonderful card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuke stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Angela en voor een beginner heb je de uil prachtig gekleurd, toppie. Ik wil deze uil ook aanschaffen om een paar vergeten kaarten te maken. Ken je dat een hele voorraad kaarten in huis en toch weet ik het altijd voor elkaar te krijgen dat de kaart te laat op de bus gaat.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met deze leuke digi, prachtig ingekleurd!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met een grappige digi. Je hebt de uil prachtig ingekleurd. Leuke tekst ook.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is great, Angela! Love the fun image and sentiment...great paper choices and fabulous colouring too!
    Thanks for playing along with my challenge at Passion for Promarkers this week! Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is echt superleuk, en je kleurwerk van de uil mag er zeker zijn! Ja, die cursus is goed en mocht je er meer willen doen daar, ze zijn regelmatig in de aanbieding!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha zo leuk die tekst! En zo grappig dat je kaart dan in een mum van tijd ineens klaar is. Hij is echt heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute & full of fun Angela. Love that b/p too.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card and what fabulous colouring. Cute little image too x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Angela en heel mooi ingekleurd, de tekst is echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuke kaart Angela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihihi, dat doosje tijd dat weet wat. Zijn inderdaad leerzame cursussen van Alyce.
    Gave kaart en fijn dat je hem nog op tijd af hebt gekregen zag ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a cute card Angela and your colouring is perfect! Thanks for joining in our challenge at Passion for Promarkers this week, good luck! Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very Cute. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Crafty Animals

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela