Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label SewEasy. Alle posts tonen
Posts tonen met het label SewEasy. Alle posts tonen

vrijdag 27 januari 2012

Fixit Grandpa...

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie.   

                                     
Je zou het een label/pocketkaart kunnen noemen.

       
De digi op het label is 'Fixit Grandpa' van Karens Doodles en (gedeeltelijk) ingekleurd met Derwent. Op onderstaande foto is goed te zien dat de werkbroek, het overhemd en de pet gepaperpieced zijn; dit is nl. de opdracht van deze weeks challenge bij Karens Doodles.


Nadat ik de werkbroek gepaperpieced heb, heb ik het gereedschap (na gekleurd te hebben) er weer met 3D-lijm opgeplakt.
Het designpapier is van Basic Grey - Archaic. De rand aan de onderkant van de kaart is gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Verder heb ik wat eyelets en een brad uit mijn voorraadbak gebruikt om de kaart verder af te werken. De pocket heb ik op de kaart vastgezet m.b.v. de zig-zag Sew Easy. De andere 'sticksels' zijn met een gellypen/viltstift gemaakt.

Dit was het voorlopig weer...
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Valentijnkaart.
Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst en tot een volgend blogbericht.
xxAngela