Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 27 januari 2012

Fixit Grandpa...

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie.   

                                     
Je zou het een label/pocketkaart kunnen noemen.

       
De digi op het label is 'Fixit Grandpa' van Karens Doodles en (gedeeltelijk) ingekleurd met Derwent. Op onderstaande foto is goed te zien dat de werkbroek, het overhemd en de pet gepaperpieced zijn; dit is nl. de opdracht van deze weeks challenge bij Karens Doodles.


Nadat ik de werkbroek gepaperpieced heb, heb ik het gereedschap (na gekleurd te hebben) er weer met 3D-lijm opgeplakt.
Het designpapier is van Basic Grey - Archaic. De rand aan de onderkant van de kaart is gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Verder heb ik wat eyelets en een brad uit mijn voorraadbak gebruikt om de kaart verder af te werken. De pocket heb ik op de kaart vastgezet m.b.v. de zig-zag Sew Easy. De andere 'sticksels' zijn met een gellypen/viltstift gemaakt.

Dit was het voorlopig weer...
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Valentijnkaart.
Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst en tot een volgend blogbericht.
xxAngela

22 opmerkingen:

  1. Wauw Angela, wat een schitterend stoer en mooi mannenkaartje. Ik vind mannenkaartjes moeilijk, maar ik vind dat je dit schitterend gemaakt hebt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart gaaf!!! Heerlijk stoer zeg en prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje!!! Wat heb je dat leuk gedaan met die broek zeg, en zo mooi het gereedschap er weer op geplakt, super!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een stoere mannenkaart. Heel mooi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this card and how you've incorporated the bookmark into the card! Also love those rich colors and the layout. Thanks for joining us at Karen's Doodles

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje weer.Ik wens je een heel fijn weeekend toe
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je gaaf gedaan, ook het paperpiecen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart beeldschoon geworden, die stempel is dan ook keigaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is great!!Fabulous image and colouring!I love the folding!
    Thank you for joining Karen`s Doodles this time and good luck!

    Hugs,Kari :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Angela!!!
    super leuk dat label

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knetters wat is dit een leuke Angela!!! Super digi en dat paperpiecen is echt zoooo leuk, het hele model is iets om te onthouden!
    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een gaaf kaartje Angela!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!! Heel leuk model een een hele leuke digi! Mooi effect met het papierpiecing! Een super geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela

    Wat een leuke stoere kaart.En dat paperpiercing ....super gedaan.
    Groetjes en tot jouw volgende kaart....Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Angela. Ik vind mannenkaarten altijd zo'n crime, vind dit werkelijk super bedacht.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Angela, het is echt een mooie mannenkaart, flinke klusser zo te zien.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Angela,
    wat een mooie kaart. Je zegt dat ik zo mooi kan kleuren, maar dit ziet er ook prima uit hoor! Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wowwww wat een schitterende mannenkaart is dit Angela.
    Geweldig papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great card! I like the image, colors and details!

    Hugs Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf mannenkaartje! Lijkt ook echt of het labeltje in de kontzak van een broek zit. Erg grappig en leuk gedaan. Heel mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergave mannenkaart!
    Echt helemaal leuk, de stempel is ook geweldig!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela