Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 9 januari 2012

Happiness...

"Whoever said... you can't buy happiness forgot little puppies" is de originele tekst (van Create with TLC). Ik ben met deze tekst een beetje mee aan het stoeien gegaan en heb er de onderstaande kaart mee gemaakt.


Gebruikte materialen:
*designpapier: K&Company Itsy Bitsy Boy
*embossing: CB Tiny Mosaïc en Daisy Pattern - bewerkt met Cat's Eye
*kittens: digital designs van Silhouette
*charms: digital designs van Silhouette 
*tekst(variant): Create with TLC
*raffia: voorraaddoos.

Deze kaart laat ik meedoen met de challenge van deze week bij CFY

Dit was het dan écht voor vandaag...
Een hele fijne avond gewenst allemaal en bedankt voor de leuke reacties op mijn 'theezakjeskaart'.... 
xxAngela

23 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie,heel leuk gedaan. Die charms van silhouette doen het erg leuk zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Angela wat een lief kaartje.
    Wij hebben vandaag een van onze poezen inlaten slapen.ze was ruim 18 jaar oud...

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent goed op dreef Angela:0) het is een schatje! wat een leuke kittens en die charms passen er perfect bij!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela,
    Wat zijn die poesjes LIEF en zeker op deze MOOIE kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieffie Angela, ben zowiezo gek op katten.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is vandaag wel smullen op jouw blog, dit is me toch weer een super leuke kaart maar je hebt ook wel een wondermachine geloof ik!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuk en lief kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela
    Wat een leuk kaartje...en ja...die silhouette h'e
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een super leuke vrolijke kaart gemaakt! Heel lief met alle katten erbij! Je theezakjes kaart in de post hieronder vind ik ook super mooi en heel origineel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een geweldig kaartje heb je gemaakt!! Superschattig ook en erg origineel!

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart!! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhh wat is deze super leuk zeg!!! Geweldig gemaakt!!!!!!
    Je theezakjeskaart is ook super!! Kan me voorstellen dat het een heel gepriegel is maar het resultaat is wél ontzettend leuk!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohh wat supergaaf Angela, wat een supermooi kaartje, leuk die kittens, hou van kattenkaartjes ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er goed uit Angela, veel succes met de challenges.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een schitterende kaart Angela! Heel mooi gemaakt!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaart helemaal super! Wat een leuke indeling, kleuren en katjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Angela
    wat zijn ze leuk zeg die poesjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart echt prachtig! En wat een lieve katjes heb je hiervoor gebruikt!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    ps: helaas heb ik je kaart nog niet ontvangen, ik hoop echt dat er niks mis is gegaan met de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enige kaart! De poesjes zijn harstikke leuk. Originele uitwerking van de schets.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje is dit Angela!!Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele leuke kaart Angela. Die katjes zijn schattig, leuke charms. Doordat je ze op verschillende hoogtes hebt geplaatst geeft het wat diepte in de kaart.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angela,

    Via, via kwam ik op je blog. Nou gelukkig maar:)
    Want wat maak je een mooie creaties zeg.

    Die kaart hierboven is superrtjes. Wat origineel gemaakt.
    Mijn complimenten.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela