Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 9 januari 2012

Oude liefde roest niet....

Ver terug in de vorige eeuw *lol* ben ik begonnen met kaarten te maken van theezakjes. Maar aangezien ik geen theedrinker was (en ben) spaarden familie, buren en vrienden de theezakjes voor mij. En nog steeds sparen enkelen theezakjes.... ook al maak ik zeer zelden nog kaarten met theezakjes.

Toen ik echter de opdracht van de Liftchallenge zag, moest ik direct aan mijn voorraadberg theezakjes denken....
Dit is de te liften kaart:


Ik heb er onderstaande kaart van gemaakt. Voor deze kaart heb ik strawberry 1 persoonstheezakjes gebruikt. Het kleinste bloemetje is gevouwen met uitgesneden theezakjes van 2 bij 2 cm.... lekker priegelwerk *lol*...




Het papier komt uit een paperpad van de Action. Deze heb ik bewerkt met een  rode perlenpen. De tekstdigi is van het Hobbypaleis en afgedrukt op lichtgeel papier. Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat eyelets, spacers en lint in mijn voorraadbak.

Dit was het voorlopig even....
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blogbericht....
Een hele fijne avond gewenst en tot een volgende keer.
xxAngela



15 opmerkingen:

  1. Dit is SUPER Angela, wat een heerlijke kleurtjes en wat een werk!!!!!!
    Maar als ik het nu goed begrijp: je maakt iets met de verpakking van de theezakjes en NIET met de theezakjes zelf (laat ik dat nu altijd gedacht hebben, haha zo zie je maar, onbekend terrein!)

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn we al oud he:) Ik vind hem helemaal geweldig, prachtige kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh hij is echt schitterend, mooi die sterren die je hebt gemaakt, een plaatje hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk zeg om die oude techniek weer eens voorbij te zien komen, schitterend kaartje Angela!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gelifte kaart. Toch best leuk om die theezakjesberg weer eens aan te spreken en met een geslaagd resultaat.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi hè, in het echt is ie nog veel mooier, en ik kan het weten want hij staat op mijn dressoir hihi.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel en wat superz dat mensen theezakjes sparen voor je, is idd lastig als je geen theedrinker bent theezakjes te sparen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart is dit Angela!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supergave creatie Angela:0) heel veel priegelwerk idd, maar het ziet er superzzz uit hoor!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer prima uit Angela.
    Supers!!!!!!!!!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Angela,
    Wat een PRACHTIGE lift ☺☺☺ en HEERLIJK toch.....dat gepriegel.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww Angela deze is ook heeeeeel erggggg mooi!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig mooie kaart. Ik heb ook nog zo'n berg theezakjes liggen; moet er misschien ook maar eens mee aan de slag gaan. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Angela

    Heerlijk ouderwets weer h'e die theezakjes.
    Hij is weer geweldig mooi gemaakt.Als ik dit dan weer zie,beginnen mijn vingers ook weer te kriebelen.Dank zij jou heb ik dit vouwen onder de knie gekregen
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en weer eens wat anders is deze kaart! Dank je wel voor het meedoen aan het Liftblog, Angela!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela