Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 23 januari 2012

Bling it on...

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zitten met lekker veel bling-bling. De titel van dit bericht zegt het al ...
Het is nl. de opdracht voor deze weeks challenge bij Anyone for Anya....
Zoals jullie zien is veel bling-bling voor mij geen probleem *lol*.


De digi 'Anya&Ian Valentine' is van The Greeting Farm (met deze kaart wil ik ook meedoen met de Friday Spy Day challenge van deze week; een soort liftchallenge.... erg leuk om te doen).
Het liefdespaar heb ik weer ingekleurd met Derwent en hier en daar bewerkt met Ranger Stickles.
Het designpapier is van Basic Grey - Sugar Rush.
De tekstdigi is van Create with TLC en heb ik voor deze gelegenheid uitgeprint in rood.
De border is een MFD van Nellie Snellen. Ook de bloemetjes en de blaadjes zijn van Nellie Snellen (floral punches). In het hart van de bloemetjes heb ik pompoms geplakt.
Verder is de kaart afgewerkt met wat hartjes en plakkristallen uit mijn voorraadbak.


Hoe dom kun je zijn..... natuurlijk laat ik dit kaartje ook meedoen bij mijn blogmaatje Jolanda. Zij en Andy gaan 31 augustus van dit jaar trouwen en tot die tijd houdt Jolanda elke maand een mini-challenge over de liefde; een ontzettend leuk initiatief...
 De 1e challenge gaat over Valentijnsdag... de dag van de (ge)liefde(n). 

Dat was het voorlopig weer....
Allemaal een hele fijne avond gewenst....
xxAngela

24 opmerkingen:

  1. Ik vind het een beeldschoon kaartje Angela en de kleuren zijn prachtig.
    Veel succes met de challenge
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige blingkaart Angela! mooi papier en details:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje Angela!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angela

    Wat een leuk kaartje.........met hele mooie kleurtjes.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zeg!!! En die randpons maakt het geheel helemaal af!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig en ook vrolijk kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijk kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk glitterkaartje!
    Helemaal leuk! Gefeliciteerd met je top 3 plekkie bij AFA!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een super vrolijke kaart gemaakt Angela!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een enig, lekker fleurig kaartje Angela!
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Angela,
    Wat een VROLIJKE en KLEURRIJKE Bling-kaart is dit ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Angela!! Lekkere bling bling, doet het goed!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje!!! Heerlijk vrolijk!!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker vrolijk is ook geen probleem voor jou, gaaf hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi Angela! Ik vind de bloemetjes ook zo schattig!

    Succes met de challenge!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk kaartje

    bedankt voor het meedoen met afachallenge

    janine dt afa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Angela,
    Het is een echt leuke bling-bling kaart.
    De bling is er zeker, maar niet overdadig.
    Leuk detail, die pompoms als bloemenhart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekker kleurrijk kaartje Angela. Prachtig!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een superlief kaartje!!! Leuke details en toch niet te veel blingbling hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha ik had ook al gedacht dat deze kaart goed zou passen, maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten!! Ik vind het leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is:0)
    Het is een superleuke kaart Angela!
    veel suc6 en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een leuke bling bling kaart.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela