Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 7 januari 2012

Boys...

Vandaag wil ik jullie een geboortekaart en een verjaardagskaart laten zien; ook weer met hetzelfde designpapier gemaakt.

De geboortekaart heb ik gemaakt voor de zoon van Wendy... ik mag hopen dat ze inmiddels de kaart ontvangen hebben.


De verjaardagskaart is voor ons buurjochie; hij is afgelopen woensdag 1 jaar geworden...


De gebruikte materialen zijn:
*digi's: Karens Doodles (uiteraard zijn beide weer ingekleurd met Derwent)
*designpapier: K&Company - Itsy Bitsy Boy
*Lucas: QuicKutz alfabet 'RockStar'
*Hoera en 1: Silhouette Digital Design
*voetjes: pons van hhs
*rond frame en border: Silhouette Digital Design
*knoopjes en veiligheidspeld: voorraadbak
*hoekembellishment: ScrapbookDepot

Ook deze digi's heb ik weer uitgeprint dmv de Silhouette en daarna met de Silhouette uitgesneden; zo ook de blauwe schaduw.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Allemaal bedankt voor de leuke reacties op de geboortekaartjes uit mijn vorige bericht...
Een heel fijn weekeinde gewenst en tot een volgend blogbericht.
xxAngela

14 opmerkingen:

  1. Hoi Angela

    Wat een schitterende kaartjes ..........en die silhouette.....wat een fijne machine hé... Toppie !!!!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Angela wat zijn ze mooi en lief.
    Hopelijk komt je kaartje als nog aan het zou zo zonde zijn.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn ze, die kleine Lucas krijgt volgens mij bergen post!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten, super leuke kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaarten zien er ook weer zo leuk uit!! Mooie randjes heb je gemaakt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt is je kaartje leuk geworden Angela.
    Hij is keigaaf.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt, super gaaf. En natuurlijk wil ik je ook heel erg bedanken voor de mooie kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag, heel erg lief van je.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaartjes allebei zeg, heel lief!!! (met die bovenste kan je ook meedoen bij EKEF, misschien vind je dat wel leuk?).

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HI Angela

    What a fantastic card - I love the image and the colours you have used - wonderful.

    Take care

    Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Angela!

    Nee wij hebben het kaartje nog niet ontvangen, er zal toch niks mis gegaan zijn met de post? Dat zou echt zonde zijn!Het kaartje ziet er prachtig uit. Misschien komt hij na het weekend??

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt twee super mooie en schattige kaarten gemaakt! Leuk idee van de veiligheidsspeld op de bovenste! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Angela,

    Mooie kaarten! Vooral het geboortekaartje vind ik top. Leuke,grappige stempel en vooral ook leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angela!

    Je kaartje is bij ons aangekomen hoor, hartelijk bedankt! Hij is echt heel mooi!
    Ik denk dat de post een flinke omweg heeft gemaakt maar gelukkig is hij toch nog aangekomen.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela