Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 18 januari 2012

Flower Birgitta...

Soms (eigenlijk vaker dan me lief is) weet ik niet eens wat ik allemaal aan schitterende digi's op mijn pc heb staan *shame on me*...
Zo kwam ik Flower Birgitta tegen in de map van CC-Design; vind het zo'n schatje...
Aan de hand van de sketch bij Anyone for Anya heb ik onderstaande kaart gemaakt. En omdat de challenge van deze week bij Hanna & Friends het maken van een easelcard is, heb ik deze twee challenges gecombineerd.


Flower Birgitta heb ik weer ingekleurd met Derwent en daarna uitgestanst met een Nestability Standard Circle. Vervolgens heb ik met mijn Silhouette een doily op maat uitgesneden en achter de Nestability geplakt.
Het designpapier is van Marianne Design uit de serie Eline's Huis - In the Meadow. 
De tekst "Friends are Flowers that never fade" is oorspronkelijk van een stempel; ik heb de tekst uitgewerkt op mijn pc met OpenOffice.
Verder heb ik volgende materialen gebruikt:
witte swirl: BossKut - leaf florish
turkooise en witte 'sprieten: CreaTables LR0192
vlinders: CreaTables LR0158
roze bloemen: CreaTables LR0142
fuchsia bloemen: voorraadbak
fuchsia plakparels: voorraadbak

Dit was het weer voor vandaag....
Allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn 'verkleedkaart' en wens ik jullie een hele fijne avond en tot een volgend blogbericht.

xxAngela

NB Zag zojuist dat ik met dit kaartje in de top 3 sta bij Anyone for Anya....
Leuk toch!?!?!

17 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige:) Hij is echt super leuk deze kaart en die digi was het wachten meer dan waard!!!

    Groetjes tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke digi Angela. En het klopt dat je soms niet eens meer weet wat je allemaal hebt opgeslagen op de pc. Zo kun je jezelf nog eens verrasssen.Je hebt er trouwens weer een mooie kaart mee gemaakt. Ik vind het echt een hele leuke kaart voor een meisje.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie Angela ! Heel veel succes met de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig je kaartje en succes met de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha hoe herkenbaar, ik heb ook zoveel stempels digitaal staan, dat ik soms ook niet meer weet wat ik allemaal heb.
    Je kaartje is helemaal leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat probleem heb ik ook vaak :0)
    wat een lieve en mooie kaart heb je gemaakt Angela! Leuke kleuren-combi en prachtige bloemen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Angela!! Ik heb dat nu nooit hihihi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig kaartje Angela!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een plaatje geworden Angela!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Angela

    Wat een beauty is dit weer
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtkaartje: ik vind de digi superlief en de kleuren prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angela
    dat is zeker een lief stempeltje wat een geweldig mooi kaartje heb je ermee gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje Angela. Heel leuk stempeltje ook, ik ken het, heb ook zoveel digi's, de meeste zelfs nog nooit gekleurd, denk er meestal ook niet aan grijp al gauw naar de bak met stempels.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel lief en schattige kaart Angela! Mooie kleuren en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Angela. Love what you have done with the sketch. Thanks for joining in at AFA this week.
    Susan xxox
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijk kaartje! Heerlijke kleurtjes. Prachtig mooi weer!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela