Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label Nieuwjaarswens. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Nieuwjaarswens. Alle posts tonen

woensdag 1 januari 2020

2020

Graag wil ik alle volgers en lezers van mijn blog een heel
gelukkig
gezond
vreedzaam
creatief

Afbeeldingsresultaat voor nieuwjaarswensen 2020 humor

wensen!

Een hele fijne Nieuwjaarsdag gewenst.

zaterdag 2 januari 2016

Craftliners Challenge Januari: Anything Goes!

Goede morgen allemaal!

Zijn jullie er nog *grijns*? Ik kan me voorstellen dat 'de loop' naar mijn blog er uit is.....
Het is exact een maand geleden dat ik mijn laatste bericht gepost heb. De maand december is sowieso een drukke maand... voor iedereen. En als er naast de 'normale beslommeringen' dan ook nog diverse verjaardagen te vieren zijn  - waaronder de mijne (Els, Irene en Wies ontzettend bedankt voor jullie schitterende verjaardagskaarten) - en ziekenhuisbezoekjes af te leggen zijn, dan schiet het bloggen er totaal bij in. 
Ik hoop van ganse harte dat 2016 meer rust in de tent brengt.....


Graag wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 wensen en dat doe ik met een kaart van (hoe kan het haast anders) mijn favoriete ScrapBerry 'knuffelbeesten'. Dit keer zijn het de konijntjes.


Eind vorig jaar kwam er een scrappakket uit waarin 6 verschillende dubbelzijdige scrapvellen in 6 verschillende kleuren en 2 enkelzijdige vellen met randen en labels zitten. Uit elk scrapvel kun je sowieso 2 kaarten halen. De werkwijze van bovenstaande kaarten kun je op het Craftlinersblog vinden.

Aangezien het de 2e van de maand is, start er bij Craftliners weer een nieuwe challenge.
We beginnen het jaar makkelijk..... het thema van de challenge is
Omdat ik de smaak helemaal te pakken had, heb ik voor de challenge uit het roze scrapvel een kaart gemaakt.


Bij het zien van die schattige plaatjes smelt je toch helemaal *grijns*.
Bij de blauwe versie heb ik dezelfde kant van het scrapvel gebruikt als die van de afbeelding. Bij de roze versie heb ik de achterkant gebruikt. Beide kanten van de scrapvellen matchen erg goed met elkaar. De vellen matchen onderling niet echt goed met elkaar vind ik. Dus worden het allemaal kaarten in 1 kleur.... ook wel leuk voor de afwisseling.

Als basis voor de roze kaart heb ik wit cardstock gebruikt en gesneden op 29x14,5 en gerild op 14,5cm. Daarna heb ik de afbeelding uit het scrapvel gesneden en gemat op wit cardstock. Vervolgens uit hetzelfde scrapvel een vierkant van 14x14cm en deze op de basiskaart geplakt.
De kerstbomen en de rendieren zijn uit wit cardstock gestanst en op de kaart geplakt. Daarna de afbeelding verhoogd op de kaart geplakt.
Eén kerstboom en één rendier heb ik een aantal keren extra uitgestanst. De bomen heb ik op elkaar geplakt evenals de rendieren en deze ook verhoogd op de kaart geplakt.... zelf vind ik dit wel een leuk effect geven. Voor de afwerking heb ik een aantal sneeuwvlokken op de afbeelding geplakt.

Gebruikte materialen roze kaart:
- ScrapBerry's: Xmas Berries scrappakket
- CottageCutz: Woodland Pine Trees en Set Deer (stansen)
- Xcut: Small Punch Icy Snowflake (pons)

Hop ff naar het Craftlinersblog om te zien wat de andere dames van het DT voor prachtige creaties gemaakt hebben en doe deze maand gezellig met ons mee.
Let er wel op dat er minimaal 1 product verwerkt/gebruikt moet zijn, welke in het assortiment van Craftlines zit. Op het Craftlinersblog is te zien welke productlijnen dit allemaal zijn.

Dat was het voorlopig weer.... ik hoop zo dat ik in 2016 meer tijd heb om kaarten te maken (en ze te plaatsen) dan in 2015.
Ik ga mijn stinkende best doen om meer tijd voor mezelf vrij te maken.... dat is mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar *lol*.
Voor degene die mij nog wél weten te vinden.... heel erg bedankt weer voor het langskomen en heel graag tot een volgend blogbericht (wat hopelijk niet een maand op zich laat wachten....)
Allemaal een hele fijne dag gewenst.



woensdag 1 januari 2014

2014....

Goede morgen allemaal.....
graag wil ik alle lezers en volgers van mijn blog een heel gelukkig en creatief..... maar vooral een gezond en vreedzaam 2014 wensen.




Allemaal een hele fijn Nieuwjaarsdag gewenst.

dinsdag 1 januari 2013

2013...

Lieve allemaal.....

Graag ik wil jullie bedanken voor de schitterende creaties die ik het afgelopen jaar op de diverse blogs heb mogen bewonderen en waar ik weer inspiratie uit haal. 
Ook dank voor alle leuke reacties op mijn gefreubel het afgelopen jaar; blijft leuk om te lezen.....
Laten we hopen dat we ook in 2013 veel creaties van elkaar mogen bewonderen en wens ik jullie allemaal


een heel voorspoedig en creatief..... maar vooral een gezond 2013!!!!

Een hele fijne nieuwjaarsdag gewenst....
xxAngela

zondag 1 januari 2012

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!


...dat wens ik iedereen van ganse harte toe!!! 
Laten we er met zijn allen een spetterend creatief jaar van proberen te maken....

Allemaal een hele fijne Nieuwjaarsdag gewenst...
xxAngela