Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 14 februari 2019

Kerst 6.2019

hallo allemaal!

Op deze zonnige donderdag heb ik weer een kerstkaart voor jullie!
Afgelopen dagen is Michelle bij ons geweest..... en dan staat freubelen niet op het program.
We hebben heerlijk samen zitten SkipBo-en.... een supergaaf kaartspel waar Michelle en ik bloedfanatiek in zijn. Gisteren avond na het eten is ze weer richting Haarlem getuft en zat haar 'weekend' er weer op. Het waren weer dagen met een gouden randje!

Dus moest er vanochtend nog snel een kaart in elkaar geflanst worden.... ondanks dat het een 'snelle' kaart is, ben ik toch nog best tevreden.
Niet iedereen houdt van stempelkaarten en dan is deze kaart een leuk alternatief.
De tekststans en de sterrenstans heb ik bewerkt met zilverkleurig hotfoil. Het designpapier is van CraftSmith.

Challenges:

Fijne dag verder

27 opmerkingen:

  1. Zo , dat heb je snel gefatst, Maar het is toch een heel mooi kaartje geworden.
    Maar het fijne weekend nemen ze je niet meer af.
    Fijne dag verder .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een prachtige kaart, heel mooi gedaan ! Wat leuk, dat je zo'n gezellige dagen had ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous creation Angela. Love the colour.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel leuk kerstkaartje geworden Angela..ja en soms lukken snelle kaartjes gewoon vanzelf...Mooi gedaan hoor!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SkipBo is superleuk en mijn vriendin en ik zijn dan ook super fanatiek whaha gezellige dagen dus geweest Angela!!!
    Snel en mooi kaartje geworden je kan erg tevreden zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga zo even Googlen wat SkipBo is. Deze heerlijke dagen kunnen ze niet meer van je afpakken. Je kaart is wederom top.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is top! Dat heb je wel heel snel gedaan als je deze vanmorgen nog moest maken!Hij heeft een sjieke uitstraling! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie glitter kaart Angela.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje Angela!
    SkipBo? zal het eens googlen.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij deden het jaren terug ook graag. Zelfs had ik het in zomer eens mee naar mijn werk dan deden we het onder de koffie. Heel leuk. Leuke kaart heb je gemaakt.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te lezen heb je een paar leuke dagen gehad..het spelletje ken ik niet maar is vast heel leuk. Maar je hebt snel even een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het kaartspel ken ik niet maar leuk dat jullie er allebei fanatiek in zijn. Je kaart is een leuke feestelijke kerstkaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart , mooie tinten !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Skipbo is bij mij totaal onbekend.. Ik ben dan ook géén spelletjes mens. Je hebt een mooie chique kerstkaart gemaakt leuk met dat foil,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie Chique kaart heb je gemaakt geweldig.

    Groetjes Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dàt zijn zeker de gouden randjes dagen.
    Mooi dat jullie genoten hebben.
    Je kaart is prachtig, wat komt dat glimmende mooi uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Skip-Bo! Ja superleuk. In de vakantie deden we dat alle avonden met Guus. Die is er goed in!
    Fijn dat je zo genoten hebt van het bezoek van Michelle.
    Je kaart is leuk en heeft wel een chique uitstraling door het zilver!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik speel skip-bo altijd met mijn zusje en zwager maar helaas...ze wonen in Spanje dus ik zie ze niet heel erg vaak maar een superleuk spel!!! En een supermooi snel kaartje trouwens!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Skip-Bo, ik ken het van horen zeggen, maar nog nooit gespeeld.
    Je kaartje is heel leuk met al dat zilver, dat geeft het wat extra! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gezellig dat Michelle een paar dagen bij jullie is geweest. En dat jullie genoten hebben o.a. van samen SkipBo spelen. Wij spelen het niet zo vaak meer, maar SkipBo is inderddad een leuk spel.
    Hé, ik lees dat Michelle in Haarlem woont. Onze dochter woont daar ook sinds een paar jaar. Bevalt haar goed,al was het een hele stap om daarheen te verhuizen na in Groningen geboren en opgegroeid te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke snelle kaart hoor!
    En ik ken ook skip Bo. Leuk is dat he!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. chique kaart met het foil! Fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
    Het spel ken ik niet, zal even opzoeken, zo te zien vinden velen dit tof!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart, ziet er luxe uit met het mooie glanzende zilver!
    Fijn dat het zo gezellig is geweest, voor mij een onbekend kaartspel.
    Geniet van het lekkere weer,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela