Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 27 februari 2019

Reminder MHH-challenge 7: Bloemenafbeelding!

goede morgen allemaal!

De bloemenchallenge loopt nu een week en dan is het nu (voor het laatst) tijd voor de 1e reminder.
Vanaf volgende maand zal er halverwege de challenge een reminder online gaan, omdat er te veel tijd in gaat zitten om elke week een reminder te doen.

Vandaag wil ik jullie de GDT-bijdrage van Cobie laten zien.
Cobie heeft deze schitterende kaart gemaakt:
Net een album vinden jullie niet? Cobie heel erg bedankt voor deze prachtige bloemenkaart!

De afgelopen week ben ik niet aan kaarten maken toegekomen, dus heb ik ff op mijn computer in de map 'nog te plaatsen' gezocht naar een passende kaart.
Deze kaart heb ik een paar maanden geleden gemaakt voor de man van een hobbymaatje die kanker had en een operatie moest ondergaan. Inmiddels gaat het gelukkig weer stukken beter met hem en hoeft hij pas over een half jaar weer voor controle te komen.
De kaart is met de Silhouette gemaakt met de print&cut functie. 
Het bestand is van Cards2LoveBestanden.

De challenge duurt nog tot en met 15 maart a.s. 23.55 uur.
Jullie kunnen je inzendingen HIER linken.
Heel veel succes!

Allemaal een heel fijne en zonnige woensdag gewenst en graag tot een volgende kaart.

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie reminder kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige reminderkaarten allebei!
    Lieve groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi boeket op de kaart van Cobie en een leuk effect met die uitgesneden cirkel op je mooie kaart, Angela!
    Kan je helemaal begrijpen hoor, hier vliegt de week ook voorbij.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi reminder kaart, Angela.
    Ook het kaartje van Cobi is prachtig.
    Een fijne dag verder.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Angela, mooi effect met die bloemen in de cirkel en er om heen.
    Leuke challenge, met bloemen, zo met dit mooie weer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie reminder kaart heeft Cobie gemaakt. Inderdaad net een album.
    De weken vliegen inderdaad zo voorbij. Prachtige kaart heb je ook gemaakt. Mooie kleuren bloemen en leuk zo met het opgehoogde stukje.

    Ik zag net dit bericht en ik dacht, oh ja, ik had donderdag ook een kaart geplaatst met bloemen. Was ik helemaal vergeten en heb het net bij de Challenge toegevoegd. Hihihi.

    Fijne zonnige dag.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zijn ze en wat maak je een prachtige creaties. Ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Two beautiful creations girls.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zowel jouw kaart als die van Cobie zijn plaatjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeldkaarten Angela en Cobie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geworden!
    Groetjes van een andere creatieveling uit Twente

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaarten! Zowel die van Cobie als die van jou! Mijn kaartje voor deze challenge ligt ook al te wachten.Komt een leuk verhaal bij, maar dat zie je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaarten om te showen
    Ik vind jouw bloemenkaart echt een plaatje.
    Zo mooi van kleur
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel allemaal!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela