Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 16 februari 2019

Post voor Kanjers!

goede morgen allemaal!

Een aantal van jullie weet waarschijnlijk nog wel dat ik sinds jaar en dag deelneem aan 'Post voor Kanjers´.
Vaak zijn het zelfgemaakte kaarten, maar als ik in tijdnood ben dan maak ik gebruik van Hallmark of Greetz..... maar versturen doe ik altijd. Ik huldig het principe ´Kaartje sturen, klein gebaar, groot plezier´.
Afgelopen keer mocht ik een kaart sturen aan Mariska en zij houdt van dieren. 

Op diverse blogs had ik een ontzettend leuk model kaart voorbij zien komen. Dit patroon kon je gebruiken als je lid bent van een FB groep ´Be Challenged´..... en dat ben ik niet. 
Dus heb ik de kaarten die ik voorbij zag komen goed bekeken...... en ben zelf aan de slag gegaan.... uiteraard weer met hulp van mijn grote vriend Cameo.
Het draakje is een freebie van Beccy's Place, evenals het DP (wat ik heel erg verkleind heb in de software van de Silhouette.... dit geeft een leuk 'hokjeseffect').

Zo ziet de kaart er gesloten uit:
De tekst is ook met de Silhouette gemaakt.
De geschulpte randen en de pijltjes randen zijn stansen van Taylored Expressions.

Dit is de half geopende kaart: 

En zo ziet de kaart er compleet geopend uit.
Het draakje links (op de eerste en tweede foto) is een kleinere uitvoering van het draakje rechts (derde foto).
Ik hoop dat Mariska blij was met haar kaart.

Het draakje wil ik graag mee laten doen met de volgende challenges:

Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst en graag tot een volgend blogbericht!

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela, ik doe al jaren mee met post voor kanjers en vind het fijn dat we me een klein gebaar een lach op iemands gezicht kunnen toveren!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie frisse kaart voor een goed doel.
    Altijd fijn iemand blij te maken met een klein gebaar.

    Fijn weekend,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat knap dat je het model nagemaakt heb, ik wil er ook nog mee aan de slag.
    Ook bij mij gaan er kaartjes naar de kanjers.
    Mooi klein gebaar dat we kunnen maken

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kanjerkaart! Ik zag het model ook al vaker voorbij komen, knap dat je het zo hebt weten na te maken. Het is zo leuk om mensen blij te maken met post! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je de kaart zo helemaal kunt open vouwen, altijd leuk om zo'n mooie kaart te ontvangen en een glimlach op iemands gezicht te toveren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje. Leuk patroon ook. Grappige de draakjes.

    Fijn en zonnig weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch weer een leuke kaart gemaakt voor het kindje en wat vind ik het toch een lief en mooi gebaar. Het fijne van de Silhouette is dat je de volgende keer niet meer hoeft te meten, ideaal.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, vrolijke kaart!!
    Ik heb dit model ook vaker voorbij zien komen, maar ben ook niet lid van die fb groep.....jammer.
    Maar nnuh lees ik dat jij de stoute schoenen hebt aangetrokken en zelf de kaart hebt na gemaakt.
    En hou, mooi hoor.
    Ik ga ook proberen om hem te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat je het zelf hebt kunnen uitdokteren!!! Ik heb ook al zitten kijken hoe het zit maar ben ernog niet helemaal uit....
    Ik ga eens even kijken naar "post voor kanjers". Is denk ik ook wel iets voor mij....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartmodelletje Angela, echt mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof kaartje voor haar, daar zal dat meisje blij van worden! Leuk model is het zeker ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so gorgeous & cute Angela. Love this shape & your friendly looking dragon.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat handig met zo'n Cameo, ik ben daar ook een poosje lid geweest, maar je MOET dan de kaart maken, anders knikkeren ze je er meteen uit. Je mag 1 keer overslaan.. Je hebt een hele mooie kanjerkaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi idee dat je dit doet! En wat een leuke kaart heb je gemaakt, die zal zeker gewaardeerd worden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk Angela.
    Je kan de kaart ook nog bij 2sisters linken, daar vragen we deze maand meer dan 1 vouw.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi principe om kinderen blij te maken met een kaart.
    Leuke kaart Angela!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel goed gelukt Angela, het is een mooierd geworden!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kaart voor een kanjer. Je hebt goed uitgevogeld hoe het model in elkaar zit. Grappig draakje en papier in een mooie frisse kleur groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg leuke kaart heb je weer , en ook ik doe mee met de post voor kanjers net wat je zegt je klein gebaar groot plezier
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel slim! Ik doe het ook wel eens als ik een kaart zie en geen beschrijving heb. Heel goed kijken en dan kun je er vaak wel wat van maken. Deze is heel erg leuk! Dat zal de kanjer waarderen! Ik doe ook mee met Post voor Kanjers. Zo'n mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk modelletje en een lekker vrolijke kaart. Hier is de kanjer zeker blij mee.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, what a fabulous card! You've done an amazing job with this one Angela, I love that fold. You did a great job using the little dragon image with the matching paper... looks wonderful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. so lovely!Thanks for joining us at creative friday.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela