Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 30 januari 2019

KleurenKaartenTeam - Januari Donkerblauw-Goud

goede morgen allemaal!

Al heel lang zie ik elke laatste woensdag van de maand allerlei schitterende kaarten in dezelfde kleurencombinatie langskomen. En al net zo lang ben ik van plan er aan mee te doen...... alleen 'kwam het er nooit van'..... tot nu. Toen ik de 1e woensdag van januari de oproep zag bij Martina, bedacht ik me dat het een heel leuk streven zou zijn om regelmatig met deze supergave uitdaging mee te gaan doen.... te beginnen bij vandaag.
DONKERBLAUW-GOUD.
Ik moet toegeven dat ik het geen makkelijke combinatie vond en uiteindelijk is er deze kaart uitgerold.
Ik heb eens tussen mijn gouden stickervellen gezocht en kwam deze achtergrondsticker tegen.
Deze heb ik op donkerblauw cardstock gemat. Een aantal van de achtergebleven jujubertjes heb ik teruggeplaatst in het raamwerk. 
Daarna uit goudkleurig holografisch karton bladeren gestanst en deze op het raamwerk geplakt. Tussen de hydrangeabloemen van Prima Marketing gezocht naar donkerblauwe en deze op de bladeren geplakt. Daarna goudkleurige hotfixkraaltjes in het hart van de bloemen gedaan en het geheel verhoogd schuin op donkerblauw cardstock geplakt (op de foto helaas niet goed te zien 😏). 
Tussen de stickervellen gezocht naar een bijpassende tekst en klaar is de kaart.
Nu ik de kaart zo bekijk zie ik dat het allemaal 'oeroude' materialen zijn.... soms toch wel handig zo'n voorraadkastje met oude spulletjes.
Wie er deze maand allemaal meedoen, kunnen jullie op Martina's blog zien.

Ik vond het een erg leuke uitdaging..... smaakt naar meer 😊.

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en bedankt voor de leuke reacties telkens weer.
Een heel fijne maandag gewenst en graag tot een volgend blogbericht.

34 opmerkingen:

  1. een hele leuke kaart is het zo geworden, ook al zeg je zelf 'met oude materialen'. mooi is het resultaat
    bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd Angela,knap idee ook!
    Ik zie die dit ook elke maand voorbij komen en misschien moet ik ook eens aansluiten maar er zijn zoveel dingen die ik wil doen en er zitten zo weinig uren in een dag haha. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, zo zie je maar weer dat het af en toe eens goed is om te kijken wat we nog voor verborgen schatten hebben liggen :)
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt met al je 'oude' spulletjes :)

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je getoverd, je bent niet de enige die deze keer in oude dozen is gaan snuffelen. Goud gaat mee naar de volgende keer, dus stop het niet te ver weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet wat snuffelen in je gerief en je vindt wel wat. Leuke kaart heb je gemaakt
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad geen makkelijke opdracht, maar je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Mooie bloemen erop verwerkt en leuk gedaan zo met het sticker raster erachter. Zo komen inderdaad de oude materialen weer goed van pas.

    Fijne dag.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden Angela! Ik vind het altijd zo moeilijk om blauwe bloemen te gebruiken, meestal is de kleur net niet in de goede tint en er is ook niet zo heel veel verkrijgbaar maar deze zijn perfect!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart.
    Chique ook, maar dat lukt al gauw met dat goud.
    Die bloemen zijn ook mooi erbij.
    Ik heb me niet opgegeven, het ontbreek me gewoon aan tijd, maar ik vind het wel een heel leuk initiatief.....wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat je al niet voor moois kunt maken na het snuffelen tussen je oude spullen! Heel tof kaartje!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergoed idee om die oude stickervellen te gebruiken. Heb er ook nog zat liggen. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Juist gaaf om "oeroude spullen" te gebruiken Angela. Je "gloednieuwe kaart" is een plaatje geworden vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooi kaartje en zeker leuk als je zo zoekende allerlei dingetjes tegen komt die je nu kunt gebruiken. Erg mooi gedaan en "smaakt" zeker naar meer! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super kaartje Angela!! Mooi om wat gouden stukjes terug te leggen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met het gouden raster, ziet er heel chique uit
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,
    wat leuk dat je ook meedoet!! Het is echt een uitdaging er aan te denken, maar je hebt altijd tijd genoeg. EN het goud heb je gevonden, dus berg maar niet te ver op! Heb je binnenkort weer nodig!
    Je kaartje is heel gaaf. Origineel met dat rasterwerk. Ik heb ook nog oude stickers. Niet aan gedacht, dus die ga ik maar eens zoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi hoor, ik vind het ook een heel chique kaart! En hoe leuk dat je er "oeroude" materialen voor vond, een prachtkaart!
    Ik doe bijna nooit mee aan challenges, kom er op de een of andere manier gewoon niet toe. Misschien ook door de DT's.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie achtergrondsticker heb je gebruikt! De bloemetjes staan er echt heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk die achtergrond de bloemen steken zo mooi af. Prachtig kaartje.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend zoals je al je "oude" materialen bij elkaar gelegd hebt om een hele mooie "nieuwe" kaart te maken. Geslaagde eerste kkt-missie hoor! door omstandigheden heb ik even een kkt-pauze, maar zoals je zelf al zei: als je al die mooie kaarten met dezelfde kleurencombinatie ziet, krijg je gewoon zin om mee te doen. ik denk dat ik volgende maand toch maar weer eens aansluit haha, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Angela,

    Wat een feestelijke kaart heb je gemaakt voor het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. tof dat je nu ook meedoet met het KKT! Toffe starter, je hebt met oude spulletjes een heel leuke kaart gemaakt!
    dat vind ik zo het leuke aan het kleurenkaartenteam dat je echt eens iets anders doet dan gewoonlijk, en meestal zijn die 'slechts' twee kleuren minder beperkend dan eerst gedacht...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige, eerste bijdrage voor het KKT!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele kunstige kaart in de KKT-kleuren! Knap gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is je perfect gelukt om een prachtige kaartje te maken met de KKT kleurtjes Angela...Leuk ook om te zien hoe creatief iedereen met deze kleurtjes iets moois maakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fabulous card Angela, love the gorgeous design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk Angela, dat je nu ook meedoet. Ik vind het altijd een leuk, ik hoop jij ook. Dit is een prachtige kaart en een beetje uitdaging mag wel, toch?
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En dan nu toch meegedaan. Als je 1x mee doet..... Supergave kaart geworden. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela