Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 20 januari 2019

MHH-challenge 6: Nieuw Begin!

Het is de 20e van de maand dus weer tijd voor een nieuwe challenge.
De winnaars van challenge 5 kunnen jullie HIER vinden.

We staan nog aan het begin van het nieuwe jaar en daarom leek het mij wel leuk om deze maand als thema te kiezen
NIEUW BEGIN.
Dit kun je weer heel ruim opvatten..... iedere keer als er een nieuwe fase in je leven begint
De winnaars van challenge 4 hebben een kaart/creatie gemaakt en vandaag laat ik jullie de bijdrage van Marjeta zien.
Marjeta heeft een trouwkaart gemaakt.... en wat voor één :).
 Thank you so much Marjeta; your card is really gorgeous!

Mijn bijdrage bestaat uit 2 geboortkaartjes.
De afbeeldingen zijn van Eline Pellinkhof en komen uit een boekje 'Craft&Create'.
Het is een héél oud boekje, maar de afbeeldingen zijn weer helemaal 'in' :).
Volgens mij komt het DP ook uit dit boekje...

Deze maand is er weer 1 winnaar en dit is wat er gewonnen kan worden:
Om in aanmerking te komen voor de prijs moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge 😄....

Vanaf nu worden er ook weer toppers gekozen.
De winnaar en de toppers mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 8.
Omdat dit weer een 'gewone' challenge is, zit er géén maximum op het aantal inzendingen per deelnemer.

De challenge loopt tot en met 15 februari 23.55 uur.
De winnaar en toppers zullen 18 februari bekend gemaakt worden.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.
Heel veel succes!

15 opmerkingen:

  1. Een hele leuke nieuwe challenge Angela.
    Mijn bijdrage sluit zo goed aan dat ik hem hier gelinkt heb.
    Deze was gisteren klaar en cadeau gegeven aan een neefje die echt aan een nieuw begin van hun leven staan. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een 2e bijdrage geplaatst, een nieuw leven...belangrijk nieuw begin...
      Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

      Verwijderen
  2. Leuke challenge en mooie voorbeelden en direct al 1 inzending, leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke challenge, heb net 2 babykaartjes gemaakt vrijdag. En jouw kaartjes zijn ook zo leuk. Ik herken de plaatjes maar ook zeker het papier van het babyjongetjes, heb het ook nog liggen.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge Angela. En mooie voorbeelden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, ik ga eens broeden op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer!
    De kaart van Marjeta is een beauty.
    Ook je babykaartjes zijn prachtig.Spulletjes van Eline zijn altijd schattig.
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really cute & pretty Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De plaatjes ven Eline zijn echt tijdloos. Je kunt er nog altijd hele mooie kaartjes mee maken dat heb je even goed laten zien....ze zijn prachtig allebei!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie babykaartjes, ik blijf de Eline baby's schattig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. we hebben een kaartje geplaatst bij deze leuke uitdaging.
    Wat zijn je voorbeeldkaartjes leuk, die eline's babys blijven het goed doen.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge Angela! Misschien kom ik er aan toe. Jouw kaartjes zijn erg leuk en de voorbeeldkaart van Marjeta is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kaartjes Angela en Marjeta!! Such a sweet image ik ben en blijf ook fan van al die lieve tekeningen en DP van Eline!
    Fijne avond,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaarten, Angela, leuke materialen heb je gebruikt, ik ben dol op die Eline plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je nu op link 7 klikt staat hij erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela