Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 3 januari 2019

2e Reminder MHH-challenge 5 - Alles Mag!

Goede morgen allemaal!

Voordat ik jullie de GDT-bijdrage van Nancy laat zien wil ik jullie allemaal een heel
GEZOND-GELUKKIG-CREATIEF 2019
wensen. Dat er maar veel mooie kaarten/projectjes uit onze vingers mogen komen.

En dan nu de 2e reminder van de challenge 'alles mag'.
Vandaag wil ik jullie de bijdrage van Nancy laten zien.
Nancy heeft een verjaardagskaart gemaakt in prachtige pasteltinten.
Wat een supergaaf modelletje.... vinden jullie ook niet?
Nancy heel erg bedankt dat je in de drukke decembermaand toch nog tijd gevonden hebt om een GDT-bijdrage te leveren.

De challenge loopt tot en met 15 januari 23.55 uur en jullie kunnen je inzending HIER linken.
Jullie mogen alles inzenden.
In tegenstelling tot de challenges met een écht thema, is het aantal inzendingen deze keer wel gelimiteerd en wel tot 3 inzendingen per persoon.
Heel veel succes.

Een hele fijne donderdag gewenst allemaal en graag tot een volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2019!
    Mooie kaart Nancy!
    Een fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie reminder van Nancy!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaart heeft Nancy gemaakt. En bedankt voor je lieve berichtje op ons blog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie reminder heb je van Nancy! Knap met die stansen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela