Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 20 december 2018

MHH-challenge 5 - Alles Mag!

goede morgen allemaal!

Het is de 20e van de maand dus weer tijd voor een nieuwe challenge.
De winnaars van challenge 4 kunnen jullie HIER vinden.

December is voor velen van ons een drukke maand, dus gaan we deze maand geen moeilijk thema kiezen.
Het thema van de challenge is derhalve
ALLES MAG.

Beide winnaars en een aantal toppers van challenge 3 hebben een kaart/creatie gemaakt en vandaag laat ik jullie de bijdrage van Jantine zien.
Jantine was afgelopen maandag 12,5 jaar getrouwd en dit hebben ze zaterdag jl. gevierd. Na afloop kregen de gasten dit super leuke presentje mee naar huis:
 
 Jantine heel erg bedankt voor je schitterende bijdrage.

Ik heb een verjaardagskaart voor jullie.
Afgelopen vrijdag was Nicolette jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt:
Ik heb de kaart weer met mijn Cameo gemaakt; met behulp van de print&cut functie.
Het bestand is van Jolande van Cards2Love. Wel heb ik (eigenwijs als ik ben) een paar kleine veranderingen aangebracht.

Omdat het vandaag mijn 62e verjaardag is, zijn er deze keer weer 3 prijzen te winnen.
De winnaars worden via random bepaald en dit is wat er gewonnen kan worden:

1. Een stansenset van X-Cut

      

2. Een stempelset van Marij Rahder


3. Vijf vellen met afbeeldingen van Gerda's Hobbyshop


Om in aanmerking te komen voor deze prijsjes moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge 😄....

De winnaars mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 7.
Omdat dit een 'alles mag' challenge is, heb ik alleen deze challenge een maximum van 3 inzendingen ingesteld.

De challenge loopt tot en met 15 januari 23.55 uur.
De winnaars zullen 18 januari bekend gemaakt worden.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.

Heel veel succes!

19 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd met je verjaardag Angela!
    Leuke nieuwe challenge!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angela van harte proficiat met je verjaardag, een hele fijne dag gewenst, dit is weer een leuke challenge, ook fijne kerstdagen gewenst...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Angela!!
    Hopelijk is je kaart op tijd binnen! Je hebt een mooie kaart voor Nicolette gemaakt!
    De challenge moet zeker gaan lukken,je hebt weer hele leuke prijsjes voor ons,super! Fijne dag vandaag!! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Je kaartje verschijnt morgen op de blog, vandaag kerstkaarten dag bij 52WTC.
    Een heel gezellige dag.
    Prachtige kaart heb je gemaakt, en we gaan weer deelnemen hoor, niet zon moeilijke challenge.
    Ontzettend bedankt voor je mooie kerstkaart die hier staat te stralen...

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag!...maak er een fijne dag van.
    Hoop dat mijn kaartje er is ..is altijd afwachten in deze tijd van het jaar. Leuke /makkelijke challenge denk dat het me deze keer wel lukt om mee te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt en zo'n leuk presentje van Jantine!
    Lekker genieten vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Gefeliciteerd met je verjaardag Angela!
    Nog vele gezonde en creatieve jaren erbij!
    (Mijn GDT post komt straks online)
    Groetjes en hele fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mijn kaart is onderweg, ik hoop dat je mijn kerstkaart inmiddels ontvangen hebt. Jouw prachtige scrapling vandaag op de mat, dankjewel
    Fijne feestdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge, mooie inspiratievoorbeelden en weer super leuke prijzen Angela. Ook hier zeg ik (3x is scheepsrecht hihi): happy happy birthday!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je mijn kaarten hebt ontvangen, net viel jij kerstkaart in de bus, je verjaardagskaart staat hier nog op de kast, dank je wel.
    Leuke challenge, succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag! Leuke nieuwe challenge weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne dag gewenst!
    Leuke challenhe met mooie voorbeelden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Angela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat de kaart op tijd in de bus is gevallen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd!! Mijn kaart is vast niet op tijd, maar komt uit ene goed hart! Hopelijk had je een fijne dag. Leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart voor Nicolette! Dank je wel voor jouw mooie kerstkaart, ik kreeg hem vandaag. Ik hoop dat je mijn verjaardagskaart en kerstkaart ontvangen hebt. Lief dat je prijsjes verloot voor je verjaardag, ik sla alleen over als jet me niet kwalijk neemt. Niet omdat ik ze niet mooi vind, maar ik heb al zoveel en gebruik niet eens alles, erg hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je leuke kerstkaart die vanmiddag op de mat viel. De kaart van ons blog! Zo leuk!
    Fijne dage!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wel al te laat, maar nog van harte gefeliciteerd. Ook de beste wensen en een gezond, gelukkig en creatief 2019 toegewenst.
    December is bij ons altijd een drukke maand, dat ik helemaal je Challenge vergeten was. ik wilde al eerder met mijn kaarten meedoen. Ik heb ze nu alle drie maar achter elkaar geplaatst. Hihihi.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk blog ben gelijk volger geworden en heb ook maar meteen een kaartje geplaatst
    natuurlijk wens ik je een goed 2019 en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke Challenge!
    Alles mag is altijd handig, ik heb dan ook 3 kaarten gelinked:)
    Succes!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela