Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 26 december 2018

Duizend maal dank!

Hallo allemaal!

De kerstdagen liggen weer grotendeels achter ons. 
De een zal het jammer vinden, voor de ander zal het een opluchting zijn. 
Wij hebben hier hele rustige knusse kerstdagen gehad; daags na mijn verjaardag is Michelle gekomen en hebben we met haar mijn verjaardag gevierd én daarna Kerst, omdat ze beide kerstdagen moest werken. Eerste Kerstdag is Niels onverwachts geweest en vanmiddag zijn Martin en ik (ook onverwachts) naar Apeldoorn getuft om met Leonie en haar gezin te gourmetten. 
Allemaal dagen met gouden randjes 😍.

Daardoor was ik er nog niet aan toe gekomen om iedereen te bedanken die - ondanks de hectiek van Kerstmis - de moeite genomen heeft om een verjaardagskaart te sturen. 
Allemaal schitterende kaarten 😄.
Ik heb nog nooit zoveel verjaardagskaarten gehad; geweldig! 
Vanaf deze plek..... duizend maal dank! 
De komende dagen zal ik jullie allemaal persoonlijk bedanken.
De schitterende kaarten hebben de hele week in de woonkamer gestaan en verhuizen morgen naar mijn hobbykamer, waar ik ze aan een lijntje boven mijn bureau ga hangen.

8 opmerkingen:

  1. tof he al die verjaardagspost!
    Fijn dat jullie mooie kerstdagen gehad hebben.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad, zeker dagen met een gouden randje die ze jullie niet meer afnemen! Je kaartjes staan mooi te pronken,leuk is dag he?! Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat jullie van die fijne dagen hebben gehad. Ik zie mijn kaart niet op de foto. Is hij niet aangekomen?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wish you happy birthday and gorgeous New Year celebration.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, fijn als je zo verrast wordt met heel veel post, ik zie dat de mijne er ook bij staat.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof dat je ondanks de kerstkaartstress dit jaar óók zo g oed bedacht bent met verjaardagspost Angela, dat is altijd zó genieten die enveloppen open maken en zo te lezen komt er nog meer aan, leuk!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zoveel kaarten! En straks gezellig om je heen in je hobbykamertje! Ik zie die van mij er gelukkig ook tussen staan!
    Fijn he zulke dagen met een gouden randje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop mooie kaarten heb je voor je verjaardag gehad. En wat een gezellige dagen hebben jullie gehad. Jij nog bedankt voor je mailtje en je reactie op mijn kaart van gisteren, erg attent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela