Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 10 december 2018

3e Reminder MHH-challenge 4 - Liften maar!

goede morgen allemaal!

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb het idee dat de tijd tussen mijn vingers wegglipt..... zeker in december 😔....
Zaterdag kwam ik tot de ontdekking dat het vandaag alweer tijd is voor de laatste reminder van de lopende challenge 'liften maar' en dat mijn kaart nog steeds half afgemaakt op mijn bureau lag.....

Gisteren was mijn zus jarig en voor het eerst sinds 38 jaar is ze binnen handbereik. Zij en haar man zijn nl. in augustus verhuisd van Hilversum naar Holten (ongeveer 8 kilometer bij ons vandaan).
Ondanks het feit dat Martin ziekig was, kon ik (met dank aan mantelzorg buurvrouw Nettie) met een gerust hart ff naar mijn zus toe om haar 61e verjaardag te vieren. En nu zijn we weer 11 dagen even oud.... en dat vonden we als kind prachtig; het was een raadsel voor de mensen hoe het kon dat we even oud waren en toch geen tweeling. Natuurlijk verzwegen we het feit dat ik de 20e jarig was en dat we vanaf dan weer een jaar scheelden. En het blijft leuk om ff even oud te zijn als je zus😍.

Maar om nog ff op mijn bijdrage voor de challenge te komen..... gisteren kwam er van freubelen dus ook niets, dus moest vanochtend nog de laatste hand gelegd worden aan de kaart.
Dit is 'm uiteindelijk geworden.

Ik heb een GDT-kaart voor Cheerful Sketches uit 2015 gelift.

Omdat ik nog een aantal kerstkaarten 'nodig' ben, is het een kerstuitvoering geworden.
Bijna alles heb ik met behulp van mijn grote vriend Cameo gemaakt.
Het (digitale) DP is van NitWit Collections 'Christmas Linen'.
De sterrenrand en de kerstster zijn stansen van Marianne Design en de tekst is een stans van Crealies.

Waarschijnlijk is iedereen in deze decembermaand te druk met andere dingen (of is wellicht de uitdaging niet leuk), want tot nu toe valt het aantal deelnemers - in vergelijking met de vorige challenges - wat tegen.... wat wel enigszins te verwachten was; toch?!
Echter diegene die wél ingezonden hebben, maken het kiezen van toppers wel érg moeilijk. De inzendingen zijn stuk voor stuk schitterend; dames alvast heel erg bedankt!

Er kan nog deelgenomen worden tot en met 15 december 23.55 uur en de inzendingen kunnen HIER of bovenin de tab 'Mijn Hobbyhonk Challenge' gelinkt worden.
Hopelijk komen er nog een aantal inzendingen bij; succes!

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Angela, prachtige kleuren en plaatje erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit hem niet in de uitdaging hoor Angela, maar bij mij echt in de tijd die voorbij raast in de december maand. Je voorbeeld is weer prachtig en hel mooie frisse traditionele kaart in deze kleuren...alles is prachtig op elkaar afgestemd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wát leuk dat jullie 11 dagen even oud zijn en nóg leuker dat ze zó héérlijk dichtbij is komen wonen en je bij haar op verjaarsvisite kunt zonder veel geregel/gedoe!
    Mooie warme kerslift Angela en ik hoop écht dat er nog wat inzendingen gaan komen!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alle 2 erg mooi Angela. En ik denk dat iedereen het in deze maand drukker heeft als anders, maar toch hoop ik dat er nog wat deelnemers bijkomen want de challenge is echt leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel erg leuk, Angela. En je uitdaging ook...hoop dat ik er nog aan toe kom.
    Gefeliciteerd nog met je zus, lekker dat ze zo in de buurt is. En even oud! :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de uitdaging is wel tof hoor Angela, heb al zitten bladeren in mijn blogberichten, als ik er tijd voor vind, dan weet ik al welke ik zal liften, maar met het DT-werk en natuurlijk werk en gezin is het er nog niet van gekomen. Hoop dat het nog lukt.
    Leuke lift !
    wat fijn voor je dat je rus dichterbij komen wonen is!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben nog steeds van plan mee te doen! Morgen ben ik ook vrij, dus wie weet kom ik er dan aan toe. Wat ontzettend leuk dat je zus zo dichtbij is komen wonen! En enig dat verhaal dat jullie en poosje even uit zijn..
    Je kaartje is mooi!! Ik hou wel van de traditionele kleuren (andere ook wel, hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat jullie vroeger de mensen heerlijk voor de gek hielden met jullie leeftijd ;-) Fijn dat je zus nu dichterbij is komen wonen en dat je nu gezellig op verjaarsvisite kon gaan.
    Je hebt een prachtige gelifte kaart gemaakt, mooi in de traditionele kleuren.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift Angela!!
    Vond het juist een super leuke challenge en heel leuk om mee te doen!!
    De dagen vliegen inderdaad voorbij, hier net zo, van alles van plan maar eraan toe komen is weer iets anders.
    Gezellig hoor dat je zus nu dichterbij woont.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi lift kaart Angela en nog van harte gefeliciteerd met je zus. De dagen lijken in de maand december nog harder te gaan. Je hebt een beauty van een kaart gemaakt.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige lift en een erg mooi resultaat, Angela! Leuk dat jullie nu voor even even oud zijn, van harte met haar verjaardag! ja, het gaat snel, van mij mag het, want wij gaan richting zon. Zin in na een drukke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card! Thank you for joining us over at the Bastel-Traum Challenge Blog. Hugs, Stéphanie (bastel-traum DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela