Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 20 november 2018

MHH-challenge 4 - Liften maar!

Goede morgen allemaal,

het is weer tijd voor een nieuwe challenge.
De winnaar en toppers van challenge 3 kunnen jullie HIER vinden.

Deze keer hebben we geen thema, maar mogen jullie gaan liften.
Wat jullie mogen liften is een kaart van jezelf uit 2015.
Had je in 2015 nog geen blog en wil je graag meedoen, dan lift je een kaart uit het eerste jaar van je blog.
De winnaar en een aantal toppers van de 2e challenge hebben een kaart gelift en vandaag laat ik jullie de de bijdrages zien van winnaar Chantal en van topper Irene.
De kaarten van de gastdesigners zijn allemaal lifts uit 2015.

Chantal heeft deze kaart gelift:
en heeft deze schitterende lift gemaakt:

Ook Irene is in het archief gedoken en heeft haar kaart uit 2015
omgetoverd tot een schitterende kerstkaart

Dames heel erg bedankt voor jullie schitterende bijdrages!

Martin is afgelopen zaterdag 70 geworden en dat is - gezien zijn ziektebeeld - iets om heel dankbaar voor te zijn. Toen 38 jaar geleden de diagnose MS gesteld werd, hadden we nooit kunnen dromen dat hij 70 zou worden.
Om zijn verjaardag ook hier een beetje te vieren, gaan er deze challenge sowieso 3 prijzen uit 😃; ongeacht het aantal deelnemers.
De winnaars zullen via Random bepaald worden.

Winnaar 1 ontvangt deze stans van Tattered Lace:

En winnaar 2 ontvangt deze stempels van Marij Rahder:

En tot slotte wint winnaar 3 deze vintage paperpads:

Om in aanmerking te komen voor deze prijsjes moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge 😊.

De winnaars mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn voor de 6e challenge.
Je mag met net zoveel kaarten meedoen als je wilt.

De challenge loopt tot en met 15 december 23.55 uur.
De winnaar en de toppers zullen 18 december bekend gemaakt worden.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.
Heel veel succes!

15 opmerkingen:

  1. Super dat jullie deze verjaardag mochten vieren Angela, dat is toch weer een gouden momentje dat ze jullie niet meer afpikken!!
    Leuke challenge, ik ga me er eens in verdiepen...mooie uitdaging!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn bijdrage is gelinkt,hopelijk voldoet hij aan de voorwaarden?! Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

      Verwijderen
  2. Wéér een enige challenge Angela, mooie lift van Chantal en wéér prachtprijzen. Dank voor mijn gastplekje en wens je heel veel inzendingen!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for your lovely challenge. I am not sure, do I have post only my card from 2015 or newest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Unfortunately I did not understand the instructions correctly. Please if you can delete the greeting card because I can not myself. I apologize for the inconvenience.

      Marjeta

      Verwijderen
    2. I already did. Hope that this time it is OK.

      Verwijderen
  4. Goedemorgen, wat een leuke challenge!!
    Heb al even rondgeneusd op mijn blog en een leuke kaart gevonden die ik wil liften.
    Mooie voorbeeld kaarten!
    Alsnog gefeliciteerd met Martin en een fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge dit keer, hoe kom je erop!?
    Ik zie van mezelf nog wel eens kaarten die ik na wil maken dus dat komt goed uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke challenge wil ook proberen om mee te doen, heb jullie gevonden via een ander blog, alleen heb ik een probleem ik heb afgelopen september een nieuw blog moeten maken omdat de oude niet meer werkte door een hardnekkige reclame site en dat is eerste kaart die kan gebruiken neem aan dat dat ook mag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vervelend dat je oude blog niet meer werkte.... gaat toch een stukje 'archief' verloren. Ik neem aan dat je je oude kaarten nog op je pc staan?!? Ze hoeven niet persé op je blog gestaan te hebben hoor. Mocht je niets ouds op je pc hebben, dan lift je gewoon één van je eerste kaarten van je nieuwe blog :).

      Erg leuk dat je mee wilt doen.

      Verwijderen
    2. ik heb nog wel wat oude kaartjes over in mijn bestanden ga eens kijken want ik vind de challenge heel leuk
      groetjes ellen

      Verwijderen
  7. Leuke uitdaging heb je bedacht ook leuk om weer eens over je eigen blog te scrollen.
    De voorbeeldkaarten zien er super uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een Superleuke challenge is dit. Ik ga eens kijken of ik mezelf kan liften.... Nog gefeliciteerd met Martin. Bijzonder dat je dit zo samen kon vieren. Als ik lees da het al 38 jarig geleden is dat hij de diagnose kreeg...kan me indenken dat je toen niet had verwacht dit samen te kunnen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge! Maar vooral van harte met de verjaardag van je man, geweldig dat jullie samen nu nog steeds zijn verjaardag kunnen vieren, hopelijk komen daar nog vele jaren bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela