Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 18 november 2018

Winnaars en toppers MHH-challenge 3 - Verliefd-Verloofd-Getrouwd

Goede morgen allemaal!

In verband met de 70e verjaardag van manlief is dan hier - zij het een dag later dan normaal - de uitslag van de 3e challenge.
Lang heeft het er naar uitgezien dat het aantal deelnemers bij 6 bleef steken, maar een aantal van jullie heeft nog een eindspurt ingezet en daardoor zijn er nu totaal 15 inzendigen..... dus heb ik mister Random 2x aan het werk gezet. Allemaal heel erg bedankt voor jullie schitterende inzendingen!
En dan nu de winnaars!

De stempelset van Cottage Cutz gaat naar:
Zij maakte deze schitterende kaart

De winnaar van de paperpad van Studio Light is:
met deze prachtige kaart:

Irene en Jantina van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Jullie mogen deze badge meenemen voor jullie blog:

Zouden jullie je adresgegevens willen doorgeven dmv een berichtje via het contactformulier in de zijbalk; voor zover ik jullie adres nog niet heb ;), dan komt het prijsje zo snel mogelijk naar jullie toe.
Als jullie willen mogen jullie voor challenge 5 gastdesigner zijn. In dat geval graag even vermelden in het berichtje :).

En dan nu de toppers. 
Ondanks dat het aantal deelnemers minder was dan de vorige 2 challenges, was het nog steeds een hele klus om een lijstje met toppers samen te stellen. Met hulp van Michelle (die een paar dagen in Markelo was voor de verjaardag van paps) zijn deze toppers eruit gerold.
Op alfabetische volgorde zijn dat:




De ene kaart nog romantischer dan de andere! Schitterende kaarten dames!
Van harte gefeliciteerd met jullie topnotering.
Deze badge is voor jullie :).
Als jullie willen mogen jullie ook gastdesigner zijn bij challenge 5. In dat geval graag ff een berichtje via het contactformulier in de rechterzijbalk.

Dat was het voor vandaag.
Dinsdag ben ik er weer met de nieuwe challenge.
Allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke reacties en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne zondag gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Ik ben te laat. Heb net mijn kaart gister af.:( niet goed gelezen.
    Gefeliciteerd allemaal! Prachtige kaarten.
    Ben benieuwd naar de volgende Challenge, zit ik er boven op, anders vergeet ik het of ben weer te laat.:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij felicitaties voor je man,hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!
    Winnaars gefeliciteerd met de winnende kaarten,ze zijn stuk voor stuk schitterend!! Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne verjaardag voor je man!
    Proficiat aan de winnaars en andere dames uit je top4! Wat leuk dat ik ook in de top 4 sta! Dankjewel!
    Ik mail je nog!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat leuk dat ik een toppertje ben, dank je wel!
    De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOERAAA voor Martin en zijn kroonjaar!! Dat jouw schorpioentje nog maar heel vaak jarig mag zijn Angela!!
    Wat leuk dat de Random op mij uitkwam, de stans is enig dus dikke dank je wel en ook de andere dames van harte gefeliciteerd!

    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte Gefeliciteerd met manlief Angela! Irene en Jantina van harte met de prachtige prijzen en andere dames met jullie toppers...ben hartstikke blij met mijn top plekje...dankjewel Angela!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd Irene en Jantina en de dames die in de top 4 zijn beland natuurlijk ook van harte met jullie mooie creaties!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat mijn kaart een toppertje is. Dank je wel.
    Ook de andere dames van harte gefeliciteerd. Ik ga een mailtje sturen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela