Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 26 november 2018

Gefeliciteerd met je verjaardag....

Hallo allemaal!

Hieperdepiep Hoera.... vandaag is GerJanne jarig!
GerJanne van harte gefeliciteerd!
Onderstaande kaart is richting Twello gegaan.


Hiervoor heb ik het digitale designpapier van FrouFrouCraft gebruikt.
De tekst is gestempeld met zwarte pigmentinkt op vellum. Omdat pigmentinkt langzaam droogt, leent het zich uitstekend voor verwerking met clear-embossingpoeder. Het voordeel hiervan is dat je maar 1 'kleur' embossingpoeder nodig bent; je gebruikt gewoon telkens een andere kleur pigmentinkt.

Gebruikte materialen:
cardstock: PapiColor - donkerblauw
designpapier: FrouFrouCraft - Anemone (digipaper)
stansen: Spellbinders en Crealies
tekststempel: Els Brigé Design
pigmentinkt: Aladine
embossingpoeder: Ranger

Allemaal een heel fijne dag gewenst en wellicht tot gauw!

7 opmerkingen:

  1. Supermooi zeg...prachtig gedaan!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je voor GerJanne gemaakt Angela.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje voor GerJanne!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je wel even super leuk gemaakt.
    Ik vind de truc met de pigment inkt en de embossingpoeder, die ga ik onthouden. Want het geeft echt een prachtig effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,mooie kleur ook!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela