Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 10 november 2018

3e Reminder MHH-challenge 3 - verliefd-verloofd-getrouwd

Goede morgen allemaal!

Vandaag de 3e en laatste reminder voor de verliefd-verloofd-getrouwd challenge.
Deze keer heb ik 3 creaties/kaarten voor jullie.
De eerste kaart heb ik een aantal jaren geleden gemaakt voor de bruiloft van een oud-buurmeisje.
Het bruidspaar en het hart zijn bestanden uit de Silhouette Online Store en heb ik gesneden met mijn oude Silhouette.

De volgende kaart heb ik onlangs voor de trouwdag van mijn oudste broer en schoonzus gemaakt en is ook weer gemaakt met behulp van mijn wondermachine zoals Irene altijd zegt :).
Deze kaart wil ik laten meedoen aan de 4e challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar wordt een jubileumkaart gevraagd met hartjes.....

En als laatste laat ik jullie de giftbox van de bruiloft (2014) van Leonie&Sebastiaan zien. Hier is de Silhouette níet aan te pas gekomen. De dozen zijn schoenendozen en heb ik bekleed met 'plakplastic' voor kasten. De bloemen zijn gekochte rozen en de blaadjes en hoekstansen zijn van Marianne Design. De kleuren heb ik afgestemd op de kleuren van de uitnodigingskaarten.
Meer over de bruiloft vind je HIER.

Jullie hebben nog ruim 5 dagen de tijd om jullie verliefd-verloofd-getrouwd kaart in te zenden en dat kan HIER of onder de tab Mijn Hobbyhonk Challenges.
Het aantal inzendingen blijft deze keer achter bij de 2 eerdere challenges; wellicht zijn we te druk met onze kerstkaarten ;) ?!?
Ik hoop dat er nog een aantal inzendingen bij komen, dan kan ik de 2e prijs er ook uit doen. Maar niet getreurd; de stempel/stans set gaat er sowieso uit..... want ik doe níet aan een minimum aantal inzendingen :).

Rest mij jullie een heel fijn weekeinde te wensen en graag tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Drie keer totaal verschillend en 3x super leuk Angela...de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit zie ik wel 😉! Heb direct op HIER gedrukt en wát was het een prachtige met mooie mensen! Toen was er een kleintje onderweg en nu zijn er al 2 mannekes...time flies!

    Liefs xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verschillende kaarten!
    Er komt er nog eentje aan van mij hoor haha tussen alle kerstkaarten door.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en een mooi project.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten en een hele mooie giftbox.
    De kaart die je laat deelnemen aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs is heel fijn gemaakt. De mooie hartjesslingers geven een schitterend resultaat.
    Chic gedaan Angela.
    Bedankt voor je inzending.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes en die gift box ziet er ook schitterend uit. Dat is zeker een wondermachine waar je zulke mooie figuren mee maakt ☺
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer 3 heel mooie projecten Angela, even gekeken naar je verslag van al je voorbereidingen voor het trouwfeest van je dochter, echt fantastisch allemaal!
    Ik weet niet of het me nog lukt om een kaartje te maken voor je challenge, zoveel DT-opdrachtjes voor het moment. Hoop dat het nog lukt, want in elk geval een 'lieve' challenge!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een prachtige creaties Angela!
    Ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor deze challenge die morgen op mijn blog komt.
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny
    p.s. ik heb je een mail gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt mooie kaarten met je wonder machine en natuurlijk heb ik ook even gekeken naar de trouwfoto's en wat je allemaal gemaakt hebt, echt super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge Angela, wat een prachtige kaartjes/creaties heb je gemaakt. Super mooi. Leuk die dozen met dat plak plastic. Ik heb even je bericht van 2014 ook gelezen en de foto's bekeken. Prachtig!! EN die mokken zijn ook bijzonder..
    De kaart voor Carlin is ook ontzettend mooi!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden, Angela! Vind je kaart met de hartjes super en wat een goed idee om de dozen met de plakfolie te beplakken zien er mooi uit zo!
    Geniet van je zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten, allebei in een totaal andere stijl. Ik houd ook van CAS en vind die met de hartjes echt erg gaaf! Schitterend zijn die dozen! Ik heb even je link bekeken, wat een knap stel! Ik hoop dat ze heel happy zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie reminder kaarten en prachtige geschenkdozen. Lijkt net echt hout met die plakfolie. Heb ook nog even de mooie foto’s van de bruiloft bekeken. Alweer 4 jaar geleden. Waar blijft de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi, wat leuk dat je mij gevonden hebt en ook volger bent geworden...thanks! Ik ben eens bij jou gaan snuffelen en zie mooie creaties dus ben volger geworden en kunnen we elkaar beter in de gaten houden...leuk!
    Prachtige kaartjes en een bijzonder mooie box laat je zien...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Te laat voor mijn kaart maar ik ben benieuwd wie de winnaar is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela