Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 22 november 2018

Kerstkoekjes

Goede morgen allemaal!

Op het blog van Caroline en Nicolette '2 Sisters on the Blog' loopt nu de kerstkoekjeschallenge.
Leuk dacht ik gelijk, want ik had nog ergens op de pc een digi van gingerbread cookies staan en die kon ik daarvoor mooi een keertje gebruiken 😃.
Nadat ik de opdracht beter gelezen had, zag ik dat er afbeeldingen van echte kerstkoekjes gevraagd werden; als ik gelijk het moodboard had bekeken had ik het geweten. Dus digi en kleurpotloden aan de kant en op zoek naar plaatjes van kerstkoekjes. Ik heb een héle stapel A4 vellen van zowel Gerda als Syta en daar zou vast wel wat tussen zitten. Nee dus 😞.... wat nu?!?!
Niet getreurd..... we hebben internet en daar staan zoveel recepten van 'christmas cookies' of  'gingerbread cookies' daar zullen ook vast foto's van zijn..... en dat klopt! Ik kon wel 10 kaarten maken met afbeeldingen van overheerlijke kerstkoekjes..... voorlopig is dit de eerste:


Ik heb de kaart heel simpel gehouden, want zo komen de heerlijke roomboter zandkoekjes het beste tot zijn recht 😊. De stansen die ik gebruikt heb zijn van MyFavoriteThings (frame) en Crealies (tekst).

Deze kaart doet mee bij:

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op de 'lift je eigen kaart' challenge.

 Ik kachel zo met de kunstkerstboom en aanverwante artikelen in de bus richting Haarlem. Michelle wil dit jaar de boom op tijd opzetten..... dat moet lukken lijkt me😀.
(Heb zo'n vermoeden dat het de bedoeling is dat de boom gelijk opgezet wordt, zodat alle lege dozen weer in de bus terug naar Markelo kunnen😉....).
Een hele fijne dag allemaal

22 opmerkingen:

  1. Heel toffe kerstkoejeskaart. Strak, eenvoudig, supers!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden, Angela!
    Gelukkig zijn er op internet inderdaad koekjesplaatjes genoeg te vinden. Je zou er trek van krijgen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een goed idee om op internet te zoeken. Dat vergeet ik toch vaak! Ik heb me al suf gezocht naar een plaatje tussen mooien spullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koekjes zien er overheerlijk uit Angela. Goed opgelost zo en je hebt er een mooie rustige kerstkaart bij :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is awesome Angela! I love the design, it was a great idea to keep it fairly simple so that the wonderful gingerbread biscuits are the star of the show. Great choice of card stock and I love the sparkle from the sequins. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These cookies look tasty. Love this CAS creation.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar! Had dat ook! Maar het is je gelukt een plaatje te vinden en een mooi kaartje ervan gemaakt! Behoeft zeker niet meet opsmuk! Mooi gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee om op internet te zoeken naar een plaatje. Leuk dat je de moeite hebt genomen. Je kaart is erg leuk.
    En succes met je kerstboom.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, leuk, dat je toch nog een koekjes-plaatje gevonden hebt ! Veel plezier bij het opzetten van de kerstboom. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je zo de moeite hebt gedaan om een plaatje met kerstkoekjes te vinden. Hij is heel leuk en lekkerrrr.
    Dank je wel voor je deelname.
    Haha dat wordt een gezellige middag met de boom opzetten!
    Groetjes Caroline DT2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een mooie, strakke kaart gemaakt met het leuke plaatje, ik zoek ook vaak op internet,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd !
    Gaaf resultaat !
    Groetjes Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Angela en zo vallen de lekkere koekjes goed op,mooi gemaakt!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze kerstkaart met die overheerlijke kerstkoekjesplaatje...zo zie je maar hoe mooi simpel kan zijn

    groetjes
    Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je er een super leuke kaart van gemaakt Angela.
    Ik zat met hetzelfde probleem en heb het ook zo opgelost.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omdat een foto van koekjes me niet echt aansprak heb ik niet mee gedaan. Als ik jouw kaart zo bekijk denk ik wel dat dit een winner is, ook de koekjes zijn top.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart, eenvoudig kan heel mooi zijn, dat zie je wel weer.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekkere koekjes op je kaart!
    Heel sereen, mooi door de eenvoud.
    Heel leuk opgelost op deze manier.
    Hoop dat de Kerstboom gelukt is:)
    Ik wacht tot na Sinterklaas.Ben al wel vast de buitenboel aan het voorbereiden. Gezellig!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your style and the cookies look rather yummy.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mmmmm, lekker ! ziet er leuk uit ! mooi gemaakt
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela