Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 3 november 2018

2e Reminder MHH-challenge 3 - verliefd-verloofd-getrouwd

goede morgen allemaal!

Het is weer de 3e van de maand en dat betekent tijd voor de 2e reminder.
De winnaar en de toppers van challenge 1 hebben allemaal een kaart gemaakt voor deze challenge en vandaag wil ik jullie graag de GDT-bijdrages laten zien van Bea en die van Annemarie&Merit.

Bea heeft een prachtige uitschuifkaart gemaakt voor een 45-jarig jubileum. 

Annemarie&Merit hebben gekozen voor een 'verloofd'-kaart met allerlei verschillende hartjes; schitterend!
 

Ik vond tussen alle kaarten nog deze trouwverjaardagskaart die ik ooit eens gemaakt heb voor mijn oudste broer en schoonzus..... hij dateert al van een flink aantal jaren terug. De digi is van Karens Doodles. Als beginnende kleurder had ik toen nog geen benul van lichtinval en schaduw.... hahaha.

Wellicht is er in jullie familie- of vriendenkring een verloving of bruiloft te vieren en moet daar nog iets voor in elkaar gefreubeld worden of wil je een stel feliciteren met hun trouwverjaardag..... dan is dit een mooie gelegenheid om aan de lopende challenge mee te doen :).
Om jullie te stimuleren mee te doen, ga ik er een extra prijs aan toevoegen.
Bij 15 deelnemers ga ik mr. Random een 2e winnaar laten bepalen en die ontvangt dan deze (geheel bij het thema passende) paperpad vam StudioLight:

De challenge loopt nog tot en met 15 november 23.55 uur.
Jullie kunnen je inzending HIER linken.
Succes allemaal!

Rest mij jullie een heel fijn weekeinde te wensen en graag tot een volgend blogbericht.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende inspiratie kaarten weer en wat een leuke extra prijs!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bijdrages (die schuifkaart wil ik óók nog eens proberen) van de toppertjes en jouw golden oldie is super leuk met die 2 LOVEbirds zónder schaduw hihi....wát hebben we veel bijgeleerd hè Angela!
    Hoop dat er nog véél kaartjes gaan komen voor deze challenge!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten als inspiratie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volg ik je al lang en weet niets van dit challenge blog af? errug!!!! Heb nu lekker vakantie en dus alle tijd eens rustig rond te neuzen! Ik ga mijn best doen iets te maken hoor Angela met dit thema en zal je bij de mijn challenge lijstje zetten, kan ik niets meer missen! Ik vind je kaart geweldig, wat hebben we dan veel bijgeleerd hè? gaaf om te zien. Bea en de twee dames A & M hebben prachtige GDT kaartjes gemaakt!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Angela , de schuifkaart is heulll....mooi
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeldkaarten. De mijne komt er snel aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela