Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 4 november 2018

Ready, Set, Go!

Goede morgen allemaal!

In mijn blogpost van 1 november hebben jullie al kunnen lezen dat bij Beccy's Place de ' Sixth Annual Month of Holiday Cards Challenge' begonnen is.
Eén van de onderdelen is om na het startsein van Beccy bij de eerste 10 inzenders te zitten....
Ik vind het dan een sport om te proberen bij die eerste 10 te zitten, want je kunt dan een tegoed van $10AUS winnen..... altijd leuk toch?
Vanochtend toen ik mijn computer omstartte zag ik dat de eerste 'Ready, Set, Go!' inmiddels begonnen was en er nog geen 10 inzendingen waren...... dus waag ik een kans met deze kaart:


De digi van Bugaboo heb ik ingekleurd met potloden en verhoogd opgeplakt.
Ik heb designpapier gebruikt uit de paperpad Ice Christals van Craft Smith. De randen heb ik bewerkt met DistressInk. Toen ik de kaart aan het opbouwen was vond ik het toch wel een flets geheel. Daarom heb ik roestbruin cardstock van PapiColor gebruikt om het geheel een beetje op te halen.

Challenges:
Crafting by Design: Get Ready for Christmas
Beccy's Place: AMOHCC - Day 4 'D' (deer)
Love to Scrap Challenge Blog: 115 - Anything Goes
Craft Rocket Challenges: 54 - Christmas is Coming

Graag wil ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties op bij vorige blogberichten en wens jullie een heel fijne zondag gewenst en graag tot een volgende keer.

23 opmerkingen:

  1. De éérste die ik zie vanmorgen en direct genieten Angela! Gaaf papier en énig rendier!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, hihi, volgens mij was ik ook nog net op tijd, zooo leuk is dit!!
    Mooie kaart en zo'n grappige digi :)

    Geniet van je zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou leuk zijn als je bij de eerste 10 zit...maar je kaart is in elke geval superleuk!
    Fijne zondag
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe, succes!
    Spannend!
    Je kaartje is super leuk.Leuke moose op je kaart.
    Heb je ook prachtig ingekleurd.
    Fijne Zondag en nu duimen, hahaha.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart, leuke digi, Mooi met dit roestbruine papier erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how you mix the patterned papers together. I find that such a challenge. Terrific card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke digi !
    Mooi verwerkt op de kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ziet er leuk uit Angela, mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige digi heb je gebruikt Angela. Heel mooi ingekleurd en dat bruin geeft inderdaad net wat pit aan de kaart. Ik zal duimen dat je bij de eerste 10 hoort ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie vrolijke kerstkaart Angela. Hopelijk heb je succes en bij je bij de eerste 10. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart Angela! Hopelijk ben je bij de eerste 10...
    Je kan met deze Bugabookaart ook deelnemen aan de challenge van Bugaboo:http://catchthebugblog.blogspot.com/2018/11/november-anything-goes-challenge.html
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute image Angela, it sure brought a smile to my face. You did an amazing job with the colouring, I love how soft the image looks. You also did an awesome job choosing the colours to coordinate with the papers. The scattering of little stars was a nice way to finish the project. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your pretty card has a real fun element to it with thew cute image, many thanks for joining in with our 'Get ready for Christmas' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een topkaartje, met een erg gaaf en geinig rendier! Goede beslissing om dat roestbruin toe te voegen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very cute Angela & full of fun.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Angela, prachtig papier en superlief plaatje. Alles zo mooi gecombineerd,toppie hoor.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ben ik weer even terug om je te bedanken voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart en geinig plaatje van de rendier en altijd proberen je weet maar nooit.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje Angela,grappig rendier erop en
    veel succes met de challenges , je weet nooit ;)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A fun image and a very pretty card

    Thanks for joining us at stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, ik ben meteen verliefd op de digi, hij is ook zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fun image. Your layout is wonderful. You created an amazing christmas card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Craft Rocket Challenges {#54 – Christmas is coming}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#23 – Men’s world}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#23 – For a man}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela