Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 1 november 2018

Have a "Beary" Merry Christmas....

Hallo allemaal!

Wat vliegt de tijd toch..... een troost is dat velen van ons daar 'last' van hebben ;).
Het is alweer begin november en ik ben sinds mijn vorige deelname aan 52 weeks to Christmas in april blijven steken op 1 kerstkaart. Met de overgebleven kaarten van vorig jaar heb ik er nu 'al' een stuk of 7.....

Vorige week donderdag heb ik een 'miniworkshop kleuren met potloden' gegeven aan mijn hobbymaatje Anja die ik nog ken uit mijn Hobbyjournaaltijd. 
De kist kleurpotloden werd onder het stof vandaan gehaald en we hebben heerlijk zitten kleuren.
Nadien de kleurpotloden op tafel laten liggen en 's avonds begonnen met het inkleuren van afdrukjes, waarvan ik de kaarten al af had; hoefde alleen nog maar de ingekleurde afdrukje er op te plakken.
Zo ook met de sketch van Cheerful Sketches van de afgelopen maand. Dit keer was de kaart op tijd klaar, maar vergat ik telkens een foto te maken bij daglicht.... dus weer te laat om in te zenden ;).

Waar ik wél mooi op tijd mee ben, is voor deelname van de 'Annual Month of Holiday Cards Challenge'.... die gisteren weer begonnen is.
Het is vandaag dag 2 en dat betekent dat de B centraal staat.... in mijn geval de 'Bear'.

Challenges:

Graag wil ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties op mijn peek-a-boo kaart!

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Angela.
    Leuke sketch en superlief plaatje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Angela.....leuk gedaan met het houtnerf papier op de achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo gezellig samen kleuren en dat je daarna lekker verder bent gegaan. Dit kaartje is bere-leuk en Angela!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your colouring is fantastic Angela, and what a sweet little bear! I love the mix of papers you've used in the background and that textured ribbon really adds lots of interest. A fabulous and festive card.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend lief kaartje is dit
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zo samen met aan het kleuren. Het is nu ook lekker weer om aan de freubel te zijn.
    Je kaart is prachtig geworden..lieve/leuke digi heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, zo'n lief beertje ! Ja, nu is het ideaal weer om kaartjes te maken, en zeker gezellig met een vriendin ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief stempeltje en zó mooi ingekleurd, je kaart is prachtig en jammer dat je te laat was voor Cheerful sketches (die hebben nu ook weer een leuke sketch)
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Angela,

    Wat een dotje deze kerstbeer, prachtig ingekleurd met potloden.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoezige kaart ! Kom even op mijn blog kijken, als je een zelfgekleurde afdruk gebruikt, kan je altijd meedoen bij Colour Crazy Craft Challenge !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief beertje heb je ingekleurd Angela. Ik vind het een hele mooie kaart geworden. Gezellig om zo samen aan het kleuren te gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart !!!!
    Mooi kleurwerk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very cute endearing creation Angela.
    I well thanks sweetie, very busy with the SA, I never get time to craft much anymore.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartje met lief beertje. Mooie combinatie van papiertjes. Gezellig om samen met Anja met potloden te kleuren. Lekker ontspannend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart Angela , dankjewel voor je leuke bijdrage !!
    Groeten van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Angela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. so cute!Thanks for joining us at creative friday.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela