Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 31 oktober 2018

Herfstkaart...

Hallo allemaal!

Bij Knutsels en Kadootjes hadden ze een hele leuke challenge..... vallende bladeren.
Ik heb me op dit thema gestort en tussen de bedrijven door een kaart met vallende bladeren gemaakt.... en toen ik 'm klaar had was de challenge allang gesloten ;)....
Toch wil ik de kaart aan jullie laten zien, want ik vind met name het model van de kaart heel leuk :).
Het is een peek-a-boo kaart geworden. Ik kwam het model een aantal jaren geleden tegen op het blog van Norma en deze tutorial had ik opgeslagen en kwam 'm een aantal weken geleden toevallig tegen.
Dit is mijn peek-a-boo kaart:
Dit is de kaart aan de voorkant iets geopend.
Dit is de binnenkant van de kaart half geopend.
Jullie zien al iets van de pompoen.
Dit is de binnenkant helemaal geopend en de pompoen is nu helemaal over de tekst geschoven.
Ik heb alles met de Silhouette gemaakt. Het model heb ik aan de hand van de tutorial van Norma 'omgebouwd' tot een snijbestand en met de Silhouette gesneden.
Het designpapier is van Carta Bella - Hello Fall. Ik had daar ook een fysieke paperpad van, maar daar ben ik helemaal doorheen. Aangezien ik het papier zo supergaaf vind, heb ik het onlangs ook in digitale vorm gekocht. Het ideale van digipapier (net als digistamps) is dat je de grootte kunt aanpassen aan je wensen. Het digipapier heb ik geladen in de Silhouette en er snijbestanden van gemaakt en uitgesneden en op het oranje cardstock geplakt.
Uit het digipapier heb ik ook de afbeeldingen vergroot en uitgeprint en daarna met de hand geknipt en opgeplakt.
Voor Knutsels en Kadootjes ben ik dus te laat, maar kan nog net meedoen bij Love to Scrap :).

Challenges:

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en heel graag tot een volgende keer.
Een hele fijne avond gewenst.

13 opmerkingen:

  1. Ooo jammer dat je te laat was voor de challenge van K&K want dit was echt wel een grote kanshebber...wat een mooierd!!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaart, tof modelletje, leuke papiertjes!
    nog niet gewerkt met digipapers, mijn printer print niet altijd mooi de kleuren...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, apart model ook. Mooie vrolijke kleuren. Schattig vosje ook. Jammer dat je te laat was met inzenden.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje! En wat een leuk effect zo met dat wegschuiven! Heel erg leuk! Je lijkt me erg handig met de silhouette. Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt, maar jij weet er weg mee.
    Jammer dat je te laat was voor de challenge. EN hij duurt nog wel 4 weken! Maar ja, de tijd gaat snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Angela.....jammer dat je net te laat was voor de Challenge!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! En inderdaad jammer dat je te laat was, maar je hebt nu wel een prachtige kaart in je voorraad :-) Heerlijk he, die cameo ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart geworden en het snijbestand is ideaal hoef je het de volgende keer niet allemaal meer uit te meten. Ik heb op deze manier een hoop kaarten opgeslagen. Wat je zegt je kan wat groter of kleiner kiezen.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wát jammer dat je te laat was met deze schitterende kaart! Tof papier en een échte verrassing door het schuifgedeelte Angela! Digipapier vind ik met de printer tegenvallen maar dit ziet er prima uit..knap hoor wat jij met je wondermachientje doet 😉!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gedaan, Angela!! Lijkt me nog best lastig, maar jij hebt de Silhoutte goed "in je vingers". Digipapier gebruik ik ook wel, zo handig! Kost alleen wel inkt. Maar als je persé dat printje wilt, lekker doen! Een heel gave kaart, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige herfstkaart Angela, leuk model en ik ben ook niet zo'n fan van digi papier, het slurpt inkt, maar het is wel heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So gorgeous inside & out Angela. Hope you are keeping well?
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke gaaf schuifkaartje, gezellige kleurtjes!
    Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs mooi en wat een gaaf idee kortom een geweldige uitwerking van onze challenge. Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela