Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 17 oktober 2018

Winnaar en toppers MHH-challenge 2 - alleen stansen en/of snijmachine

Hallo allemaal!

Wat later dan gepland is hier dan de uitslag van de 2e challenge.
Ik slaagde er maar niet in een top 3 (of zoals bij de 1e challenge top 5) te kiezen,  dus vanaf nu kies ik 'toppers' en dat kan elke keer variëren qua aantal. Gelukkig had meneer Random al een topper als winnaar gekozen en komt het aantal toppers deze challenge op 6.

Voordat ik de winnaar en de toppers bekend ga maken, wil ik iedereen bedanken die meegedaan heeft. In totaal waren er toch weer 28 deelnemers :).

En dan nu de winnaar 
en dat is geworden:
met deze schitterende kaart:

Chantal van harte gefeliciteerd met het winnen van de Carrousselmal van Marianne Design.
Zou je je adresgegevens willen doorgeven middels het contactformulier in de rechterzijbalk en dan komt de mal zo snel mogelijk naar je toe. Ook mag je GDTer zijn bij challenge 4. Vermeld in je mail even of je dat wilt :).

Deze winnaarsbadge is voor jou :).

En dan nu de toppers.
Het is zo leuk om te zien hoe verschillend de uitwerkingen van het thema 'alleen stansen en/of snijden' zijn.
Uit de vele schitterende inzendingen heb ik uiteindelijk deze toppers gekozen.
Op alfabetische volgorde zijn dat:







Dames van harte gefeliciteerd met jullie topnotering.
Deze badge is voor jullie :)

Ook jullie mogen GDTer zijn bij challenge 4. Als jullie dat willen graag een mailtje dan stuur ik jullie het thema voor deze challenge.

Zaterdag ben ik er weer met de start van challenge 3.
Tot dan!

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Chantal. En leuk dat ik bij de toppers ben gekomen met mijn kaart. De andere dames ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik bij de toppertjes zit Angela!
    Gefeliciteerd aan Chantal en alle andere toppertjes.
    Ik stuur je nog een mailtje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal witte kaart is écht een beauty maar de andere toppertjes mogen er ook zijn! Proficiat dames en dank voor mijn plekje Angela!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten!
    Allemaal gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke topkaartjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En de danes net de topplekje natuurlijk gefeliciteerd. Een leuke eer. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allemaal, erg mooie kaarten!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela