Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 4 oktober 2018

2e Reminder MMH-challenge 2 - Alleen Stansen en/of Snijden

Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik weer een reminderkaart voor jullie.
Zo leuk om te zien dat ook deze challenge al een flink aantal inzendingen heeft.... dit had ik heel eerlijk gezegd niet verwacht.

Deze keer is het een kaart die ik gemaakt heb voor de verjaardag van onze zoon Niels.
Hij wilde graag een bijdrage voor zijn minivakantie naar Praag in oktober.
Ik heb de Cameo weer aangeslingerd en een aantal stansen onder het stof vandaag gehaald en ben aan de freubel gegaan.....
En dit is het resultaat:

De skyline van Praag is een patroon uit de Silhouette Online Store en de wolkenlucht is een stans van MFT. In 1e instantie had ik de achtergrond donkergroen gelaten en de tekst (stans van Crealies) helemaal in lichtgroen gestanst, maar vond het toch wel wat kaal. Ik heb het restant van de wolkenstans uit de prullenbak gevist en op maat gesneden en op het donkergroene cardstock geplakt.... dat stond beter (vond ik). Nog even 'Hartelijk' in donkergroen gestanst en opgeplakt en klaar was de kaart.
Niels vond de kaart helemaal te gek..... en de inhoud nog te gekker :).

Deze kaart is ook heel goed te maken met stansen. Diverse merken hebben 'soort van' skylines van dorpjes-steden-heuvels-bossen. Wellicht hebben sommigen van jullie zo iets..... er is nog tijd genoeg om mee te doen :).
Jullie kunnen meedoen tot en met 15 oktober en jullie kaart HIER linken.
Ik ben heel benieuwd!
Veel succes.

7 opmerkingen:

  1. Als ik weer lees wat er allemaal mogelijk is met zo'n Cameo dan is het maar gek dat we niet allemaal tot aanschaf overgaan ipv koffertjes vol stansen te hebben. Zo gaaf die Praag-skyline en slim opgelost met de dubbele wolken Angela! Mijn bijdrage komt over 1 week...pfff ...zware bevalling whaha!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje heb je voor je zoon gemaakt, super zeg! Vanochtend opende ik je leuke verjaardagspost. Toen ik de envelop opende, kwam dat kaartje mij heel bekend voor. Ik herkende het gelijk! Wat leuk gedaan zeg, dank je wel!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze kaart Angela.. Leuk zo met de skyline. Je kaart van hieronder voor Floris is ook erg leuk groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan met de skyline.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart, leuk met die skyline van Praag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker eenvoudig, geen poespas. Super leuk met de skyline van Praag.
    Dat extra zakcentje komt goed van pas.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou juist in zwart en wit vind ik hem echt te gek! Super zeg! Snap dat Niels er weg van was.
    En natuurlijk van de inhoud...
    Ik mail je nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela