Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 20 september 2018

MHH-challenge 2 - Alleen Stansen en/of Snijden

Goede morgen allemaal,

het is weer tijd voor een nieuwe challenge.
Deze keer mogen jullie stoeien met allerlei stansen of - als je een snijmachine hebt - stoeien met je snijbestanden. 
Het is de bedoeling dat je ALLEEN werkt met stansmallen of snijbestanden; dus GEEN STEMPELS (uitgezonderd een tekststempel) en PLAATJES.
Voor sommigen van ons zal dat een uitdaging zijn, maar wellicht hét moment om uit je comfortzone te stappen :).
Ik heb vandaag twee voorbeeldkaarten voor jullie om aan te geven dat je écht alle kanten uit kunt met stansen.

De eerste kaart is gemaakt met allerlei stansen van My Favorite Things.
en de tweede kaart is gemaakt met een figuurstans van Scrapping Cottage. Deze heb ik uitgestanst uit wit glad cardstock en daarna voorzien van een laagje rood of oranje hotfoil met behulp van de TODO.

De kaart van Annemarie&Merit uit de top-5 van de vorige challenge laat ook zien dat je met stansen écht legio mogelijkheden hebt.

Deze mogelijkheden heb je uiteraard ook met een snijmachine; wellicht nóg meer mogelijkheden.

Ook deze challenge kun je weer een stansmal winnen.
Deze keer is het de Carrousselmal van Marianne Design.
Een echte aanwinst voor de stansenliefhebber :).


De winnaar zal via random gekozen worden, zodat iedereen gelijke kansen heeft.
Om in aanmerking te komen voor deze set moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge :).

Ook zal er een top 3 gekozen worden.
Alle winnaars mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn voor een volgende challenge.
Je mag met net zoveel kaarten meedoen als je wilt.

De challenge loopt tot en met 15 oktober 23.55 uur.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.
Heel veel succes!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeeld kaartjes heb je gemaakt Angela...en de onze ook nog als voorbeeld (wat lief).
    wij werken heel veel met stansen...de laatste tijd eigenlijk, voorheen veel meer digi"s...maar we zijn van die zeurpieten en krijgen dan soms net de kleur er niet bij...dus vandaar veel stanskaartjes kun je alles mooi op elkaar aanpassen.
    Goede challenges voor ons...kunnen we vaak deelnamen.
    Zo ook vandaag met ons voor beeld voor 52WTC...alles stansen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s deze mal hebben we in ons bezit, dus worden wij (toevallig) random gekozen...mag je nog een keer opnieuw iemand anders kiezen.

      Verwijderen
  2. Leuke voorbeelden Angela én een pittige uitdaging (ben nu eenmaal héél erg vd stempels en inkleuren) maar ga het proberen! De prijs is prachtig maar niet mijn ding dus daar doe ik niet voor mee!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeeld kaartjes Angela.
    Ik ga weer proberen mee te doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeelden en een gave challenge. Soms maak ik ongemerkt zo'n kaart. Dan ben ik klaar en denk ik: Hee, helemaal geen plaatje of andere afbeelding...hahaha heb jij dat ook wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahha, ik moet zo lachen om mijzelf! Ik klik bij mijn eerste reactie op publiceren en denk: Hee, vandaag een kaartje geplaatst met alleen stansen!
      Zo grappig (tenminste....ik zie daar de humor van in!)

      Verwijderen
    2. Hahaha... ik zie de humor er ook zeker van in GerJanne :-)

      Verwijderen
  5. Mooie kaarten. Ik denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan, want ik gebruik altijd wel een plaatje. Succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angela,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    voor je eigen challenge. Ook het kaartje van Annemarie-Marrit is mooi.

    Wederom succes.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gave voorbeeldkaarten, Angela! Mooi strak die eerste en in prachtige kleuren en hoe leuk is dat vosje!! Ook de kaart van Annemarie en Merit is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge heb je weer bedacht Angela. Vanmiddag lekker aan de knutsel geweest.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superbe inspiration de la DT.
    Merci pour ce nouveau défi.
    Bises.
    MaryannG

    Superb inspiration from the DT.
    Thank you for this new challenge.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo heb zojuist mijn kaart erbij gezet. Heb het plaatje uitgesneden met een ronde stans.... Ik weet niet of dat mag. Als het niet mag dan verwijder de kaart maar. Of ik doe het zelf ik hoor wel. Zie nl bij de voorbeelden een ingekleurde stempel? dus ik ben in verwarring hierdoor! Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Trijntje.
      Het vosje is een stans van CottageCutz en is geen ingekleurd plaatje.
      grt Angela

      Verwijderen
  12. Wel een hele leuke challenge weer en toevallig mezelf deze week uitgedaagd.... kaartje volgt.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn kaartje met ooievaar er nu bijgezet. De andere lonk mag je verwijderen. Ik heb het zelf al uit mijn blog bericht gehaald.krijg het hier niet weg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela