Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 28 september 2018

Babykaartjes!

Goede morgen allemaal!

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag de andere 2 babykaartjes zien.
Deze kaartjes zijn ook met de Silhouette Cameo gemaakt, maar naast snijden heb ik ook gebruik gemaakt van printen (dus afbeeldingen). Vandaar dat ik deze niet kon gebruiken voor de reminder van gisteren :).

Dit is de kaart voor de 2e dochter:

Op het kaartje van de jongste telg heb ik het aapje en het draakje van de andere 2 babykaartjes verwerkt, zoals ook op het geboortekaartje gedaan is.

Op het babykaartje van gisteren was het aapje een snijbestand, op de kaart van de jongste telg heb ik er een print&cut bestand van gemaakt. Het draakje op beide kaarten is oorspronkelijk ook een snijbestand, maar ook daar heb ik een print&cut bestand van gemaakt. Hetzelfde heb ik gedaan met de vogeltjes en Rakker. Alle bestanden komen uit de Silhouette Online Store.

Dat was het voorlopig weer....
Gezellig dat jullie een bezoekje aan mijn blog brachten en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne vrijdag gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Twee prachtige babykaartjes Angela!
    Alles past heel mooi bij elkaar.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook ontzettend leuk. Mooie kleuren en enige afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit zijn twee prachtige kaartjes Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 schitterende babykaartjes Angela...zo leuk die details erop

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke babykaartjes. Knap gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een orginele geboortekaartjes en wat heb jij ze goed weten om te zetten in een toepasselijk felicitatiekaartje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn ook onwijs leuk!! Je kunt goed overweg met de Silhouette!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela