Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 17 september 2018

Winnaar en top 5 MHH-challenge 1 - verjaardagskaart vrouw

Goede morgen allemaal!

Woww wat hebben jullie massaal meegedaan aan de 1e challenge hier op mijn blog; geweldig!
Het bepalen van de winnaar was geen punt..... daarvoor heb ik een schitterende 'tool' gedownload. Maar het samenstellen van de top 3 was een verschrikkelijk moeilijke opgave. Het is dan ook geen top 3 geworden, maar een top 5. Ik had ook met gemák een top 10 kunnen samenstellen.... wat zijn er schitterende kaarten ingezonden. Allemaal heel erg bedankt voor jullie deelname.
En dan nu de winnaar en top 5.

De winnaar is geworden:

met deze prachtige kaart:

En dan nu de top 5.
Deze bestaat uit 5 behoorlijk uiteenlopende stijlen :).
Op volgorde van inzending zijn dit:


 Bea




Karin van harte gefeliciteerd met je winnende kaart.
Zou jij je adres aan mij willen mailen (via het contactformulier in de rechterzijbalk)?
Dan komt de mallenset zo snel mogelijk naar je toe. Als je wilt mag je gastdesigner zijn bij challenge 3.

Caroline, Bea, Nancy en Merit&Annemarie gefeliciteerd met jullie topnotering.
Als jullie willen mogen ook jullie gastdesigner zijn bij challenge 3. Zouden jullie mij willen mailen, dan kan ik jullie het thema voor deze challenge doorgeven.
Annie congrats on being in the top 5. You can be a guestdesigner for challenge 3 if you wish. Please use the contactform in the sitebar so I can mail you the theme of that challenge. Thank you.

Tot zover de 1e challenge.
Donderdag ben ik er weer met de start van challenge nummer 2.

Een heel fijne maandag gewenst en graag tot donderdag.

11 opmerkingen:

  1. wat lief dat ik in je top 5 sta! Ik mail je nog, ben graag gastdesigner!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het zo'n succes was Angela en alle "gelukkige" dames van harte gefeliciteerd!! Ik kijk uit naar de nieuwe challenge en hoop dan ook van de partij te kunnen zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!
    Prachtige top 5.
    Ben benieuwd naar de volgende Challenge:)
    Angela ook nog bedankt voor je mooie verjaardagskaart, staat te pronken op mijn schouw:)
    Fijne dag, liefs Isolina(Crealientje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was alleen 10 dagen te vroeg zag ik later.... staat nu goed genoteerd op de verjaardagskalender :)

      Verwijderen
  4. Wat fijn voor je dat het zo'n succes was, heb al een mailtje verstuurd en wil graag gastdesigner zijn...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik in de top 5 sta! De andere dames ook allemaal van harte gefeliciteerd! Ik stuur je een mailtje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat we in de TOP 5 zijn beland...
    We doen graag mee als GDT bij de volgende challenge....we sturen een mailtje.
    En kijken uit naar a.s donderdag, weer een nieuwe uitdaging.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin en ook de dames van de Top noteringen gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar de volgende challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk dank Angela. Ik had het nog niet eens gezien dat ik de winnaar ben. Ik heb je een berichtje gestuurd.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela