Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 3 september 2018

2e Reminder MHH-challenge 1 - verjaardagskaart vrouw

Goede morgen allemaal!

De R zit (al)weer in de maand en daarom als reminder voor de challenge een herfstkaartje.
Het is een verjaardagskaart die ik vorig jaar aan Aartje gestuurd heb (ze is inmiddels alweer bijna jarig), maar totaal vergeten ben hier te laten zien.


Ik heb één van de vele superschattige digi's van The Paper Shelter gebruikt.
Het designpapier komt uit een paperpad van Carta Bella - Autumn.
Verder heb ik stansen van Spellbinders-Nellie Snellen-Noor-Aurelie gebruikt.

Wat supergaaf dat er al 19 inzendingen zijn bij mijn 1e challenge
verjaardagskaart voor een vrouw.
Je kunt nog steeds meedoen :)
De challenge loopt nog tot en met 15 september en je kunt je kaart HIER linken.

Gezellig dat jullie ff langsgehopt zijn en dank voor alle leuke en lieve reacties telkens weer.
Allemaal een heel fijne maandag gewenst en graag tot een volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Angela, ik hou toch zo van al die warme herfstkleuren!! Leuk dat er al zo veel inzendingen zijn!!

    Fijne week, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al bijna een jaar oud, maar nog steeds 'hot' en mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi herfsterig, en wat een mooi plaatje als blikvanger! Leuk zoals je er diepte in aanbracht door de takjes en bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in warme kleuren Angela. Ik ben dol op mooie herfstdagen en hoop dat er veel mogen volgen ;) Dat meisje dat je zo mooi ingekleurd hebt geniet er ook van zo te zien ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in mooie warme tinten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Angela, hele mooie digi en echt super deze herfstkleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart Angela! Prachtig gekleurd en de kleuren voor de herfst. Aartje was er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!
    Een fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb deze week deze kaart nog in mijn handen gehad. Was mijn hobbykamertje aan het opruimen en daar kwam ik hem weer tegen. Hij blijft heel mooi en past perfect bij deze tijd van het jaar.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh what a sweetie. Lovely card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Angela, wow love love love this card...Need to add another to the challenge soon.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela