Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 augustus 2018

MHH-challenge 1: Verjaardagskaart - vrouw

Goede morgen allemaal!

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor de leuke en super lieve reacties op mijn vorige blogbericht.
Voor alle duidelijkheid....het is hier écht niet allemáál kommer en kwel hoor :)..... alleen schiet het freubelen er bij in.

*Ondanks de voortschrijdende MS proberen we zoveel mogelijk te genieten. Als het allemaal zo blijft als het nu is, willen we deze nazomer nog een midweekje naar Bloemendaal. Zolang het gaat proberen we dat elk jaar 1 of 2 keer te doen. Onze jongste dochter Michelle woont in Haarlem in een studio op de eerste verdieping zonder lift. Dus onmogelijk voor Martin om bij haar te komen..... dus komen wij 'bij haar logeren' op park Qurios in Bloemendaal in een supermooie aangepaste chalet. Samen verzorgen we Martin en vieren we vakantie; bestaande uit luieren, wandelen en eten&drinken. Michelle weet inmiddels bijna alle lekkere eetgelegenheden in Haarlem en omstreken dus dat eten&drinken zit wel goed hahaha...*
.
Maar zoals ik in mijn vorige blogbericht vermeldde, vind ik het eeuwig zonde om zoveel mooie hobbyspullen ongebruikt te laten liggen, terwijl je er iemand anders een groot plezier mee kunt doen. 
Dus vandaar dit initiatief :).

Vandaag is het dan zover en start de eerste MHH-challenge.

Én vandaag is Marja jarig...... een win-win situatie, want het thema van deze 1e challenge is

VERJAARDAGSKAART voor een vrouw.

Dit is mijn verjaardagskaart voor Marja:


Marja houdt van kaarten maken waar 'je veel op kwijt kunt' zoals zij zelf zegt. Dus heb ik geprobeerd een lekker volle kaart te maken....
De afbeelding heb ik uitgestanst met één van de middelste stansen  uit de ronde XXL-stansenset van Crealies (waarvan ik er 2 had) die de winnaar van deze challenge ontvangt.


De winnaar zal via random gekozen worden, zodat iedereen gelijke kansen heeft.
Om in aanmerking te komen voor deze set moet je volger van 'Mijn Hobbyhonk' zijn.
Graag een link op je blog terug naar deze challenge :).

Ook zal er een top 3 gekozen worden.
Alle winnaars mogen - als ze dat willen - gastdesigner zijn voor een volgende challenge.
Dit heeft ook een praktische reden..... op deze manier hoop ik in ieder geval verzekerd te zijn van één of meedere voorbeeldkaarten (mocht ik zelf niet aan het maken van een voorbeeldkaart toegekomen zijn).
Je mag met net zoveel kaarten meedoen als je wilt.

De challenge loopt tot en met 15 september 23.55 uur.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie inzendingen.
Heel veel succes!

Zelf laat ik Marja's kaart meedoen aan de volgende challenges:
Kleuren met Potloden: Alles Mag
Cardz4Girlz: Dies or Punches
CardMania: 107 - Anniversary - Topnotering 'Card Mania Honorable Mention'

22 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    ik heb mijn kaart geplaatst, hoop dat je veel deelnemers zult krijgen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela mijn kaart staat er bij. Ik hoop dat het een succes mag worden!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een openingsknaller Angela en precies waar Marja van houdt dus een dubbel schot in de roos!!
    Er zitten wat kaartjes in mijn pijplijn maar of ze echt super vrouwelijk zijn??? Ik heb het zojuist in mijn sidebar gezet dus hoop op heel veel deelname en een daverend succes!!

    Fijne week, liefs xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card for Marja and I can see a great new challenge go full bloom. I will be making a card for this challenge and promote your blog on mine.xxx[aussie aNNie blog] ♥ ♥ ANNIE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige prijs. Ik heb die mal al, dus sla deze keer over. Maar ik wens je veel succes met de Challenge. Ik denk dat dat vast wel goed komt.

    Lekker dat in in de nazomer nog een midweekje weggaat naar Bloemendaal. Leuk ook dat je dochter er dan gezellig bijkomt en handig dat die in die buurt lekker bekent is.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor Marja! Ik denk dat er nog meer zullen volgen haha. Die van mij komt vanavond, zo eerst naar de kapper. Ik doe niet mee voor de prijs dit keer, heb hem van Ali dus deze ronde sla ik voor de prijs over.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Angela,
    je hebt Marja een heel mooie kaart gestuurd. Inderdaad veel te zien, dat vind ik altijd het moeilijkste van alles.... krijg het ook bijna nooit voor elkaar.
    Leuke challenge heb je bedacht. In verband met mijn vakantie weet ik niet of ik er aan toe kom, maar dan doe ik gewoon de volgende keer mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela, wat heb je een mooie kaart voor Marja gemaakt. Mooie kleurtjes, lieve bloemetjes en plaatje en een hele mooie borderrand van vlinders. Ik heb nog even terug gelezen over het waarom van deze challenge, pittig zeg. Hier schrik ik als ex-wijkverpleegkundige toch wel van. Gelukkig leg je hier uit dat er ook nog wel ruimte is voor leuke zaken want dat is zeker als je in de zorgstand staat nodig. Creatief ben je wel, ook zoals je dit dan weer bedenkt, petje af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt voor Marja. Mooi plaatje, papier en bloemen.
    Ik heb net mijn kaartje voor de challenge geplaatst.
    Voor de prijs doe ik nu niet mee omdat ik deze mal al heb.
    Ik hoop dat er veel deelnemers komen.
    Mooi vooruitzicht om in het najaar nog een midweek naar Bloemendaal te gaan.Mooie omgeving. Onze dochter woont sinds vorig jaar ook in Haarlem. Een leuke stad.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Angela.
    Ik heb mijn kaartje net geplaatst.
    Hopelijk doen er veel deelnemers mee....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!!
    Gezellig zo'n "logeer" weekje in het vooruitzicht!

    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een supermooie kaart Angela!...was blij verrast toen ik je envelop gisteren open maakte ,echt helemaal mijn smaak en wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd. De kaart staat hier op de kast te pronken en daar blijft het nog wel even staan ...vind dat zo gezellig staan al die kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart voor Marja, en zo te lezen is Marja er ook heel blij mee, en terecht!
    Ik heb een hele lange blogvakantie gehouden en heb daarom ook jouw berichtjes gemist.las net ven terug, ik ben blij te lezen dat jullie ondanks de MS zoveel mogelijk samen genieten. Maar snap heel goed hoe intensief het zal zijn voor jou. Petje af voor je positieve manier van in het leven staan! Succes met je challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart voor Marja! Leuk dat je in de toekomst challenges organiseert! Ik speel graag mee!
    Belangrijk om in alle zorg ook goed voor jezelf te kunnen zorgen. Zo'n uitje samen met familie is dan natuurlijk super om naar uit te kijken!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je voor Marja gemaakt!
    Ik vind je initiatief heel leuk (al is de reden dan wat minder).
    Ik speel graag mee, maar hoef niet in aanmerking te komen voor de prijs, want die stans heb ik zelf al.
    Geniet van het leven zoveel en zolang het kan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik zag je blog voorbijkomen bij iemand anders en heb gelijk aangemeld. Ook een kaartje geplaatst.
    Een mooi intiatief van je om deze Challenge op te starten, al is de reden ervoor niet om vrolijk van te worden.
    Heel veel sterkte !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart Angela
    Bedankt voor het meedoen bij
    {Kleurenmetpotloden DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This card is stunning! Beautifully done!! Thank you for playing with my challenge at Cardz 4 Gals and hope we see your next creation with us soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a gorgeous card and image, I love all of the flowers! Thanks so much for joining us at Cardz 4 Galz!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kaart heb je gemaakt voor Marja. Ik ben ook volger bij jou geworden en heb ook meteen deelgenomen aan de challenge!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk doe ik mee aan jouw challenges. Superleuk idee Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela