Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 12 augustus 2018

Mijn Hobbyhonk Challenge....

Goede morgen allemaal!

Trouwe volgers van mijn blog hebben denk ik al wel gemerkt dat ik erg weinig kaarten en creaties plaats, omdat ik domweg te weinig tijd (en energie) over heb om te freubelen. Tot voor kort bleef ik hopen op de tijd dat er wél ruimte is voor freubelarij..... maar inmiddels begin ik te beseffen dat het ijdele hoop is.....

*De gezondheidstoestand van manlief is stabiel; maar wel verzorgingsintensief. Een vervelende (hopelijk tijdelijke) bijkomstigheid is dat ik op dit moment geen extra zorg kan vragen, omdat de Buurtzorg met een personeelstekort zit. Ze hebben al een cliëntenstop in moeten stellen. Dit houdt in dat ik dus alle zorgmomenten - op de ochtendzorg na - voor mijn rekening moet nemen. De andere thuiszorgorganisatie CarintReggeland kampt met hetzelfde probleem, dus daar zorg inkopen is ook geen optie.*

Intussen puilen mijn kasten uit van de hobbyspullen..... en daar wil ik wat aan gaan doen, omdat ik het eeuwig zonde vind om veel van deze spullen ongebruikt in mijn kasten te laten liggen, terwijl ik er anderen blij mee kan maken :).


 Naast het weggeven van candy's, kwam ik op het lumineuze (geintje) idee om elke 20e van de maand een challenge te starten met telkens een (al zeg ik het zelf) mooie prijs. Deze challenges zullen duren tot de 15e van de volgende maand. 
Ik doe niet aan een minimum aantal deelnemers, dus de prijs gaat er elke maand sowieso uit.
De eerste challenge zal 20 augustus starten...... dus hou mijn blog in de gaten :).

Een heel fijne zondag allemaal

21 opmerkingen:

  1. Ik vind het een keigaaf idee Angela en ga echt proberen mee te doen. Niet vanwege de prijzen die je weg gaat geven want eerlijk gezegd vind ik het "WAAROM" van deze challenges helemaal niet leuk. Je maakt zulke superleuke en aparte kaarten waar altijd iets bijzonders op te zien is en ik weet zeker dat ik niet de enige in blogland ben die het heel erg mist dat er niet regelmatig iets van je te zien is. Maar Martin gaat voor alles en jij moet ook zuinig op jezelf zijn dus het is ene verstandig besluit en ik kijk dan gewoon elke maand uit naar jouw inspiratiekaart voor de nieuwe challenge....hoop dat je daar in ieder geval wel aan toe komt!!!

    Knuffel en fijne zondag, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angela,
    Een heel leuk idee......maar de reden waarom is niet zo leuk.
    Je hebt steeds meer zorg en tijd voor je man nodig en dat kost heel veel energie.Ik vind het wel bijzonder dat je het zo op gaat lossen.
    Liefs en toi toi toi,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Angela, dat is wel heel erg!! Wij hebben ook personeelstekort. En een opnamestop hebben we alleen maar als het plafond bij bepaalde zorgverzekeraars bereikt is. En dat is er ook al. Maar tot nu toe is personeelstekort gen reden van een opnamestop. Woonde ik maar dichterbij, dan kwam ik je een paar keer per week helpen.
    Leuk idee om het zo te doen.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach dat is zo verdrietig om te lezen dat er een personeelstekort is. Het kost zeker veel energie om dit zelf te doen. Natuurlijk uit liefde maar toch.
    Ook ik heb nog zoveel liggen waar ik vast een ander plezier mee kan doen. Ik kijk uit naar je challenges, niet voor de prijsjes want ik heb zelf genoeg dus zal het aangeven als ik geen prijsje hoef. Heel veel sterkte!
    Fijne zondag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk idee, maar de reden waarom is natuurlijk niet leuk. Maar dat doe je gewoon voor Martin. Zou ik ook doen, als ik zo'n situatie zat. Vervelend dat er personeelstekort is, hopelijk komt daar snel verandering in voor je, zodat je misschien toch af en toe wat kan maken en een beetje ontspanning hebt. Heeft een mens toch ook nodig.
    Als ik kan, doe ik natuurlijk graag met je Challenge mee.

    Fijne zondag nog.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Angela, wat balen dat er deze zomer nog extra zorgtaken voor je bij zijn gekomen naast de vele zorguren die je al had. Ik hoop dat dat inderdaad maar tijdelijk is.
    Ik ga zeker mee doen met je challenges en heb al reclame voor je gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It is very sad Angela but I know time is limited when you are caring for someone. I also don't get much time even though I sadly do not have Tony now as my time is took up with the Salvation Army.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat erg dat jullie niet voldoende zorg kunnen krijgen. Jammer dat je daardoor niet een poosje met je hobby bezig kan zijn, en je even kan ontspannen. Het idee om challenges te organiseren om van je overtollige hobbyspullen af te komen, is een geweldig idee. Sterkte met het verzorgen van Martin, en pas ook een beetje op jezelf.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik had je inderdaad al een tijdje gemist , jammer dat het zo gaat in de zorg uiteindelijk lijkt men te denken dat je een intensieve zorgtaak gewoon makkelijk kan en dat is verkeerd het vraag al zoveel van de naaste familie leden, ik heb het er altijd moeilijk zoals er in ons land daarover gedacht wordt, toch denk en weet ik wel dat als je er mee te maken je het allemaal gewoon doet ook al kost het veel tijd en energie en kom je zelf aan de leuke dingen en ontspanning niet echt toe terwijl je die zo hard nodig hebt.
    ik wens jullie ook nu weer alle goeds
    liefs rian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Angela,
    wat jammer dat er voor jezelf zo weinig tijd overblijft, maar ik begrijp het wel, je hebt nu eenmaal prioriteiten en dat knutselen zal wel weer komen, maar gewoon nu effe niet.
    Veel succes met alle zorg !
    Ik zal zeker proberen mee te doen met de challenge.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen,
    wat vervelend dat er personeel tekort is.
    Helemaal begrijpelijk dat je dan niet aan freubelen toe komt.
    Leuk idee om een eigen challenge te starten!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee om een challenge te starten...al is de rede waarom minder. Hoop dat er toch weer een tijd komt dat je wat kunt feubelen....ook jij hebt je ontspanning hard nodig.
    Ga proberen om mee te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee en zo kom je mooi van je spullen af. En inderdaad de reden is zeker niet leuk. Erg vervelend als er zoveel zorg bij jou terecht komt. Ik werk zelf in een verpleeghuis, dus dit klinkt mij zeker wel bekend. Ook hier ernstig personeel te kort en kan ik regelmatig extra diensten draaien. Helaas het is niet anders...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Angela, Wat vervelend dat er een personeelstekort is bij de Thuiszorgorganisaties en dat je nu meer zorgtaken op je moet nemen. Natuurlijk doe je het met leifde, maar het is niet altijd gemakkelijk om mantelzorger te zijn. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt voor het personeelstekort, zodat je weer wat ruimte krijgt voor jezelf om te freubelen of iets anders. Met je uitdagingen doe ik graag mee. Leuk idee!
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er gaat toch maar niets boven een goede gezondheid... Dat heb ik zelf ook al meerdere keren moeten ervaren. Ik hoop voor je dat na de vakantieperiode alles weer snel op gang komt bij de thuiszorg.
    Ik ga zeker meedoen met de challenge
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Health care shortage is everywhere I think. Hope it all works out well...I will certainly take part in your challenges, do not expect to win but just for fun and keep in touch with you..xx[aussie aNNie blog] ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Angela, ik hoorde afgelopen dinsdag van GerJanne tijdens onze "zakenlunch" jouw verhaal. Ik hoop voor je dat je snel ergens anders misschien zorg kunt inkopen. En dat je weer een beetje adempauze krijgt. Ik weet niet of GerJanne je al heeft gemaild ;-) dat laat ik aan haar over. Ben inmiddels je volger geworden. En ga gezellig meedoen hoor. Tot de 20e!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Angela,
    Wat een rot reden om challenge te organiseren en wat ontzettend naar, dat je gewoon geen tijd meer hebt om met kaarten maken bezig te zijn. Ik hoop dat je snel weer zorg kunt inkopen, dat is toch echt geen doen zo, heel veel sterkte,
    liefs Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Angela,

    Trouwe volger ben ik (nog) niet. Zag dat je volger
    bij mij was geworden, leuk en welkom. Dacht breng je
    een tegen bezoekje. Helaas kom je zelf niet tot nauwelijks
    aan je hobby toe. Jammer, om meerdere redenen. Wat ik
    gezien heb nu is erg mooi. Ik hoop dat je binnenkort meer
    zorg kunt krijgen. Zelf werk ik ook in de zorg en ook wij
    krijgen langzaam maar zeker wachtlijsten voor onze woonlokaties.

    Ik wens jou en je man sterkte en mijn wens voor
    jullie is dat er snel verbetering komt in de situatie.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Angela,
    Jammer dat je niet zo veel aan kaarten maken toe komt.Heel vervelend dat jullie niet voldoende zorg voor Martin kunnen krijgen.Leuk dat je een challenge gaat starten. Ik weet nog niet of ik mee kan doen.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Angela,
    Via een andere blogster ben ik op je blogje terecht gekomen en zie leuke dingen voorbij komen. Ook zie ik leuke Challenges voorbij komen,ben meteen volgster geworden en zal proberen mee te doen als het lukt,weet niet of het deze maand gaat lukken maar anders misschien een volgend keer. Leuk om je blogje te volgen. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela