Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 27 augustus 2018

1e Reminder MHH-challenge 1 - verjaardagskaart vrouw

goede morgen allemaal!

Graag wil ik iedereen bedanken voor de enthousiaste en lieve reacties op mijn eerste challenge.
De challenge loopt pas een week en er zijn al 13 inzendingen; geweldig!

Om helemaal in de sfeer van de challenge te blijven heb ik vandaag weer een verjaardagskaart voor jullie...... wel een héél andere kaart dan die voor Marja.
Deze keer heb ik geen stempel gebruikt, maar alleen designpapier (Mintay 'Springtime').
Ook voor deze kaart heb ik weer de ronde (en deze keer ook de vierkante) stansenset XXL van Crealies gebruikt.


Jullie kunnen nog altijd meedoen met de challenge
verjaardagskaart voor een vrouw.
Dat kan nog tot en met 15 september.
De kaarten kunnen HIER geplaatst worden.
Veel succes!

Dat was het weer voor deze week.
Ik hoop volgende week weer een verjaardagskaart te kunnen plaatsen.
Gezellig dat jullie weer langs geweest zijn en heel graag tot een volgende keer.
Een heel fijne maandag gewenst.

10 opmerkingen:

  1. leuke kaart met dit mooie dessinpapier!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verjaarskaart, Angela. Ik vind die stansen erg mooi en gebruik ze zelf ook heel vaak.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart en wat leuk dat er al zoveel inzendingen zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verjaardagskaart Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige verjaardagskaart, mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela,
    inderdaad heel anders, maar niet minder mooi. EN echt voor een vrouw. Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Angela,
    groetjes uit Engeland,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel anders dan de kaart die je voor mij maakte maar zeker niet minder mooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een PLAATJE van een kaart! Ik houd hier wel van. Lief en zacht! En het tekstje in zwart wit maakt het net dat beetje pittig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the colour palette and fabulous design.xx[aussie aNNie blog] ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela