Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 27 september 2018

1e Reminder MHH-challenge 2 - Alleen Stansen en/of Snijden

goede morgen allemaal!

Vandaag is het tijd voor de eerste reminder van de stansen en snijden challenge.
Ik ben in mijn 'archief' gedoken en zag dat ik nog een aantal (oude) kaarten - voor een groot gedeelte gemaakt met de snijmachine - niet heb laten zien.
Het zijn babykaartjes voor de 3 dochters van een oud buurmeisje van ons.
De babykaartjes heb ik gemaakt met hun eigen geboortekaartjes als bron van inspiratie.
Omdat de kaartjes voor middelste en jongste dochter niet binnen het thema vallen, laat ik jullie vandaag alleen het kaartje voor de oudste dochter (die inmiddels al 5 jaar is) zien.
De andere kaartjes laat ik jullie morgen zien :).


Het aapje, de tak, de vlinder en de zwarte schulprand zijn snijbestanden uit de Silhouette Online Store. De tekst is gemaakt met de alfabet stansenset 'Phoebe' van QuicKutz.

Een aantal dames is de uitdaging al aangegaan en het is erg leuk om te zien hoe verschillend de inzendingen zijn.
De challenge loopt nog tot en met 15 oktober 23.55 uur..... dus rommel eens lekker tussen je stansen, draai ze door je stansmachine en freubel een kaart in elkaar :)..... of slinger je snijmachine weer eens aan; dat kan natuurlijk ook ;).
Jullie kunnen je kaart HIER linken.
Ik ben benieuwd :).
Heel veel succes allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes Angela!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goud van oud dus maar zoooo leuk gedaan Angela!! Er zit van mij ook wat aan te komen, nog even geduld..druk in de tuin en genieten van het mooie weer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaartjes Angela...het is er niet aan te zien hoor dat ze in je archiefmapje zaten....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je mooi dicht bij het originele geboortekaartje gebleven voor Anna. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien dat je zo dicht bij het originele geboortekaartje bent gebleven Angela en dat met stansen/snijbestanden. Het aapje kijkt zo lief :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Angela. Vijf jaar geleden kende ik je nog niet, dus als je hem tien geplaatst heb heb ik hem niet gezien... heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela