Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 27 oktober 2018

1e Reminder MHH-challenge 3 - verliefd-verloofd-getrouwd

goede morgen allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor een reminder en deze keer heb ik de GDT-bijdrages van Karin en Nancy voor jullie.

Winnaar Karin heeft een 'getrouwd' kaart gemaakt. 
Welke materialen ze gebruikt heeft, kunnen jullie HIER vinden.

Topper Nancy heeft een huwelijkskaart gemaakt en de uitleg hiervan kunnen jullie HIER vinden.

De inzending hoeft niet een kaart te zijn.
Het mag ook een cadeauverpakking of een cadeau zijn.
Als het maar betrekking heeft op
'verliefd-verloofd-getrouwd'.

Ter inspiratie heb ik voor jullie nogmaals het mini-album dat ik vorig jaar maakte voor het huwelijk van de dochter van mijn jongeste broer.
Een uitgebreide beschrijving kunnen jullie HIER vinden.

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties.
Inzenden kan nog tot en met 15 november 23.55 uur.
Jullie inzendingen kunnen HIER gelinkt worden.
Heel veel succes!

3 opmerkingen:

  1. Een leuk thema voor een Challenge. Ik heb met veel plezier een voorbeeldkaartje gemaakt.
    Wat een mooi mini-album heb je gemaakt Angela.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeldkaartjes hebben Karin en Nancy gemaakt! En jou mini-album is ook prachtig.

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi GD kaartjes mag je hier tonen! EN dat mini album ziet er ook top uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela