Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 11 oktober 2018

3e Reminder MHH-challenge 2 - Alleen Stansen en/of Snijden

Goede morgen allemaal!

Wat supergaaf om te zien dat ook de tweede challenge inmiddels een leuk aantal deelnemers heeft!
Dames heel erg bedankt voor jullie inzendingen.
Ik wil proberen iedereen bij langs te gaan voor het einde van de challenge. Vergeef me als het door omstandigheden niet mocht lukken.

Dan is het vandaag weer tijd voor een reminder.
Vorig jaar kwam ik op het blog van Annemarie en Merit een supergaaf kaartje van Merit tegen. Ik ben zo vrij geweest deze op te slaan voor inspiratieloze tijden. Nu heb ik die inmiddels al een aantal keren gehad, maar nooit meer aan dat kaartje gedacht.
Toevallig kwam ik het een aantal weken geleden tegen..... net toen Annemarie een oproepje plaatste voor de verjaardag van Merit op 4 oktober.
Het leek me wel een leuk idee om voor Merit haar eigen kaartje te liften..... zo gedacht zo gedaan :).
Ik plaats hier het kaartje van Merit ook, omdat het helemaal in het thema van de challenge past.
Dit is 'm:


Ik heb mijn Cameo weer aangeslingerd en met behulp van de Print&Cut functie heb ik deze kaart voor Merit gemaakt:


Omdat ik altijd 'reserve' maak, heb ik van de kaart ook nog deze kleine variant gemaakt:


De hartjes, het stiksel en de kruissteekjes komen van patronen uit de Silhouette Online Store.
Dit soort kaarten zijn uitstekend met stansen te maken; dat bewijst Merits eigen kaart wel.....
De challenge loopt nog tot en met 15 oktober en jullie mogen met net zo veel kaarten meedoen als jullie willen :).
Jullie kunnen jullie inzendingen HIER linken.

Dat was het voorlopig weer!
Gezellig dat jullie langs geweest zijn en heel graag tot een volgende keer.
Een heel fijne donderdag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn ❤stikke leuk Angela!
    Mijn bevalling staat er inmiddels bij 😉!

    Fijne dag, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hier mijn kaartje er ook nog bij plaatst, een hele eer! Ik vond het echt zóóó leuk dat je dit kaartje hebt ge-lift. Toen ik deze post opende en ik nog maar een klein stukje van de kaart zag, dacht ik hé dat is mijn kaart haha. Echt super leuk gedaan!!!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze liftkaartjes Angela, leuk dat we zo bij elkaar inspiratie op doen...Ook mijn kaartje van vandaag is gelift van Pinterest...van wie weet ik niet meer

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Angela.....mag ik ze onthouden? Ze zijn zo mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Angela.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart! Ik ben er nog over aan het nadenken...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angela,
    ik moest gewoon eerst goed kijken. Ze lijken heel veel op elkaar! Leuk! Merit heeft vast even goed moeten kijken.
    Ik mail je binnenkort even!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela