Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 30 november 2018

CAS-kerstkaart

Hallo allemaal!

Voor de broodnodige variatie heb ik vandaag een CAS-kerstkaart voor jullie.
En wel eentje met allemaal oude materialen.
Tig jaar geleden ging ik (als beginnend freubelaar) met een hobbyvriendin elk halfjaar naar de hobbybeurs in Hardenberg. Eén van de vele standhouders verkocht er pakketjes designpapier in verschillende kleuren..... en daar bedoel ik mee een pakketje groen, een pakketje geel, een pakketje blauw enz enz. Aangezien ik erg moeilijk kon (en kan) kiezen, kocht ik van elke kleur een pakketje 😏.... om er vervolgens niets mee te doen, omdat het erg glad papier is en moeilijk te verwerken (vond ik toen). Afgelopen week kwam ik de stapel pakketjes weer tegen en ben er mee aan de slag gegaan.
Vandaag het eerste kaartje:

Waar het DP van is, weet ik niet eens. Het zijn A4 vellen in blanco plastic.
De takjesstans is van Nellie Snellen en heb ik beplakt met rode plakpareltjes. Ook de tekst (plakletters) is van Nellie Snellen.
Het lint is van de Action.
Ben benieuwd wat jullie van deze 'oude' kaart vinden.

Deze kaart wil ik laten meedoen bij
Beccy's Place: Annual Month of  Holiday Cards Challenge
Het is alweer de laatste dag van een prachtige  Holiday Cards challenge maand; Beccy thank you so much for this challenge month. It was great fun to participate!
En wat zo leuk is; elk jaar wordt het aantal inzendingen van het jaar ervoor overtroffen. Ook dit jaar weer. Ik verheug me nu al op volgend jaar😄!!

Dat was het voorlopig weer.
Martin was deze maand jarig en ik ben volgende maand jarig en vanavond vieren we onze verjaardagen voor de familie met een etentje..... dus ik moet nog ff aan de bak 😊.
Een heel fijne vrijdag allemaal en alvast een goed weekeinde.

10 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful Angela! I love that dark, alpine green card stock you used for the base, it's a beautiful colour and contrasts wonderfully with the red and white. You did a great job arranging the holly branches across the card front. Love it!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met oude spulletjes erop. Af en toe eens de hobbykast opruimen kan geen kwaad, kom je weer eens wat tegen ☺.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en veel plezier bij het maken en met elkaar eten van de maaltijd!
    Je kaart is een mooie hoor en met een leuk verhaal erbij!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, met oude of nieuwe spullen doet er eigenlijk niet toe he...
    Fijne avond en hopelijk heb je genoten van jullie etentje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart! Jammer dat de challenge weer is afgelopen maar heb een mooi aantal kerstkaartjes gemaakt.
    Hoop dat jullie een gezellige avond hebben gehad en Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and love that corner die.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A striking CAS creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben gehad met elkaar!
    En Gefeliciteerd met je verjaardag Angela.
    Je kaart is trouwens heel mooi!
    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart. Leuk dat takje met plakparels als besjes.
    Hoop dat jullie gisteren een gezellige avond / etentje hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch leuk om spul wat eigenlijk al lang ligt nog te gebruiken en met mooi resultaat! Mooie besjes op deze manier! Nog van harte met jullie beider verjaardagen, als ik het goed heb wordt jij nog jarig?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela